Forum Onderwerp - Camping Riembau of Valldaro in Platja d'Aro (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Denise 22.03.2007 10:44
We kunnen nog op beide campings terecht om te reserveren. Wie kent deze campings en welke zouden jullie ons aanraden. Van camping Riembau staat maar 1 mening op deze site.
We nemen onze beide dochters mee, 17 en 18 jaar, zoeken redelijk ruime plaatsen met schaduw, zwembad en zijn beide campings op loop- of fietsafstand van het stadje?
Nog een vraag van onze dochters: welke disco/kroeg is leuk?

Lut 23.03.2007 14:47
Camping Valldaro ligt bijna naast camping Reimbau je kan van de ene camping op 5 minuuten naar de andere lopen maar camping Valldaro ligt het dichts tegen het stadje aan ( 10 minuutjes lopen langs achterzijde camping) en ook het dichts tegen het grote strand van Platje d'Aro en een ruime te voet berijkbare suppermarkt.Camping Reimbau is de nieuwste ( of jongste)camping en ik vind het de verzorgste van de twee en ook de mooiste en ruimste plaatsen,ze ligt dan weer dichter tegen het mooie rots strandje iets verderop en ze ligt het rustigste.Maar camping Valldaro heeft ook mooie zwembaden.Als ik zou moeten kiezen en ik het er voor over had om iets verder ( kwartierje) van het stadje af te zitten koos ik toch voor Reimbau.Veel plezier alvast maar een antwoord op de vraag voor de dochters weet ik niet.Neem anders u fietsen mee om gemakkelijk naar de suppermarkt te kunnen fietsen of naar het prachtige rotsstrandje.

Geplaatst door: Denise 31.03.2007 19:55
Hallo, ik doe nog een keer een oproep. Als wij de sites van de beide campings bekijken trekt ons Riembau ook meer in verband met de grote plaatsen, maar is hier verder nog iemand geweest? We zouden graag iets meer over de camping willen weten. En vooral gezinnen met jongeren, hebben jullie nog tips???
Wat is de beste keus en wat is er zoal voor deze leeftijden te doen / uit te gaan. We nemen in ieder geval fietsen mee.
Lut, dank je wel voor je antwoord.