Forum Onderwerp - Camping Las Dunas of L'Amfora met kind van 11 en 2 honden (Gesloten voor reacties)

Arja 25.03.2007 11:38
Wij willen de honden meenemen naar een camping aan zee (2 labradors), we hebben ze al eerder meegenomen naar de Ardèche aan een camping aan een rivier, waar ze kunnen zwemmen en afkoelen als het warm is, nu zoeken we een camping in Spanje waar ze ook lekker kunnen zwemmen met ons, ik heb zelf al zitten vergelijken op deze site maar wil graag reacties van mensen die hier al ervaring mee hebben. Misschien ook andere suggesties? We gaan met een tent.

Geplaatst door: Res 25.03.2007 13:08
Waarschijnlijk kun je niet meer kiezen. Ik denk dat het al vol zit, tenzij je in het voorseizoen gaat.
Het is wel zout water, die beesten wel even douchen, dacht ik.

arja 25.03.2007 14:44
Mag ook voor volgend jaar zijn hoor, wil gewoon graag informatie over deze campings.

Els 25.03.2007 15:18
Wij gaan ieder jaar in september naar l'Amfora met onze hond (labrador) een fijne camping super schoon sanitair en een hondedouche. De hond heeft het daar goed naar de zin lekker zwemmen en het voordeel is dat je gelijk van de camping het strand oploop. En na het zwemmen lekker de hond af kan spoelen. Ook wij hebben gekeken naar een andere camping maar komen toch iedere keer terug op l'Amfora omdat ze daar toch hondvriendelijk zijn, en je met de hond op het strand mag. Met kinderen daar naar toe, daar heb ik geen ervaring mee, maar volgens mij is er genoeg te doen en er is bovendien ook nog een mooi zwembad.
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben, veel plezier

Lut 02.04.2007 22:20
Niet twijfelen maar gaan al is het volgend jaar,je zal er geen spijt van hebben.Wij zijn er geweest met 3 honden en 2 tieners en hebben er een zeer fijne vakantie gehad zonder problemen en onze honden vonden het er ook zalig omdat er ook steeds na de middag wind opkomt die voor verkoeling zorgt.Goede keuze

Geplaatst door: Geert 02.04.2007 23:25
Wij willen dit jaar of waarschijnlijk dan volgend jaar, omdat veel campings al vol zitten naar Spanje, maar zo te zien lijken deze campings (las dunas en l'amfora) op nederlandse campings. Of je nou hier staat of in zeeland aan zee, maakt volgens mij niet veel uit? Lijkt me eerlijk gezegt niks zulke campings waar heel Nederland staat en gewoon vlak is! Vorig jaar in Kroatie gestaan zelfde idee, ik dacht dat ik gewoon in Nederland stond aan zee!

Geplaatst door: Mieke 03.04.2007 09:14
Je kan het ook nog even proberen op la Ballena Alegre 2. Deze camping ligt naast las Dunas. Er is daar speciaal een veld voor kampeerders met honden. Dus honden zijn daar zeer welkom. Wij vonden het een geweldige camping en gaan dit jaar weer. Zeker voor kinderen (hoop leeftijdgenootjes) die van ons zijn 11 en 15 en mede omdat hun het zo naar de zin hebben gehad gaan we weer. En ja, er zijn heel veel Nederlanders (in juli in ieder geval augustus loopt het aantal Nederlanders snel terug).

thom 03.04.2007 22:33
wij stonden op bella terra. Zelf hebben wij geen hond maar zagen mensen die van het strand af kwamen hun hond douchen bij de ingang vande camping (?) vaaf het strand wel eens gewandeld met mensen die een hond hadden. Er was best wel gelegendheid om je hond uit te laten maar dan moest je niet richting dorp wandelen. Op de camping natuurlijk aangelijnd.