Forum Onderwerp - welke camping kies je als je voor de 1e keer naar spanje gaat (Gesloten voor reacties)

margreet 11.04.2007 14:06
hoi, misschien kan iemand mij helpen.
Hoe weet ik waar ik moet zijn in Spanje, ik zoek een camping niet te massaal, aan zee, maar ook superglijbanen voor 2 kinderen 16 en 13 jaar oud.
Graag tips!!!!!

ivan 11.04.2007 16:53
hoi ik ga naar camping las dunas in spanje dit is mijn eerste trip naar spanje met mijn caravan.
ik heb comfort plus gepakt.
en ja een grote camping heb ik gekozen aangezien ik 3 kids heb, zodat ze zeker niks te kort komen .
eigenlijk hoef je niet van de camping af je heb er alles wat je nodig hebt ,ook
wat winkels betreft.
groetjes ivan en gitta.

Geplaatst door: Mieke 12.04.2007 10:52
Ik weet wel een aantal campings aan het strand en zeer geschikt voor je kinderen maar niet met superglijbanen. Las Dunas is er i.d.d. een van. Maar je hebt ook nog la Ballena Alegre 2 of l'Amfora. Alledrie zeer geschikte campings voor tieners en direct aan het strand. Zelf gaan we dit jaar voor de 2e keer naar la Ballena Alegre. Overigens zijn deze campings wel groot! Maar eigenlijk heb je daar totaal geen erg in hoor!

Lut 15.04.2007 22:23
Supperglijbanen in spanje en dan nog eens aan zee gelegen op geen al te grote camping,vergeet dit maar je zal het niet vinden.L'amfora is een camping aan zee en heeft twee kleindere glijbanen bij zwembad maar wel voor kleine kinderen.Camping Mas Patoxas heeft een glijbaan aan zwembad maar niet aan zee gelegen.Je hebt in spanje vele waterpretparken met supperglijbanen e v t.Ik heb de camping die u zoekt ook eens gezocht maar niet gevonden.

Ellen 16.04.2007 08:49
Denk dat die pubers aan gezellig zwembad,veel jongelui,zwembad en hang-gezelligheidsplek,meer dan genoeg hebben.Die super glijbanen zijn inderdaad te vinden op waterparken nabij Rosas zitten er 2 geloof ik.En als moeder van jonge kinderen denk ik toch dat super glijbanen op camping meer thuis horen bij catagorie 4.5 jr tot jr of 11,12,de groten hoe begrijpelijk ook willen stunten,bommen enz enz,door grote van hun lichaam is dat niet echt leuk meer in zwembad van camping waar evt wel glijbanen zijn.

Geplaatst door: m 29.05.2007 15:06
bella terra, blanes. is een super camping. gr