Forum Onderwerp - treumal (Gesloten voor reacties)

margaretha 13.05.2007 19:14
Is het waardat de plaatsen op treumal erg klein zijn? Ook las ik dat als je caravan ongeveer 6 mtr lang is, het moelijk is om je te verplaatsen op de camping. ivm het zoeken naar een plaats. Wie heeft er ervaring? Margaretha

dick 13.05.2007 21:12
Je ga niet zelf zoeken maar krijg bij de receptie een plaats opgegeven en je wordt naar je plaats gebracht. Misschien in een rustige periode zelf zoeken maar dat doe je toch lopend.
Er zijn inderdaad vele kleine plaatsen, zeker voor tentkampeerders. Ook voor caravans zijn er vele kleine plaatsen maar dat is toch wel behoorlijk spaans. Maar ik heb ook vele grote plaatsen gezien van zeker 9 meter lang en soms meer dan 100m2. Gewoon even je eisen opgeven denk ik. Voor op de camping kan je overigens vrijwel aan het strand staan op gigantische plaatsen. De plaatsen op treumal zijn zeker niet kleiner dan op vele andere spaanse campings.

margaretha 14.05.2007 20:35
Bedankt Dick,

Wij gaan als alles mee zit aanstaande donderdag 17/05.Eerst gaanwij naar Frankrijk daarna Spanje.Spanje is voor ons de eerste keer, Wij hebben niet gereserveerd gaan dus op de bonnefooi.


Spreken ze bij de receptie meerdere talen? met Engels,Frans enDuits kan ik aardig uit de voeten, maar....Spaans zal een probleem worden.

Groet Margaretha

dick 14.05.2007 22:32
Vrijwel alle camping recepties in dat gebied zijn meertalig. In die hoek zijn heel veel mooie campings aan zee gelegen waar treumal er 1 van is. Ietsje verder naar Playa 'd Aro ligt CalaSa Cova; ook een plaatje http://www.sacova.net/indexen.htm. Of vlak bij Palamos camping International Palamos http://www.internacionalpalamos.com/ Maar in die hoek liggen de campings naast en tegenover elkaar en allemaal van prima kwaliteit. Het zal er nu nog redelijk rustig zijn dus bij Treumal voor tegen het strand. Ook daarnaast bij CalaGogo is er een stukje waar je aan het strand kan staan. Overigens heeft International de Calonge tegenover Treumal een echt zwembad en mooiere plaatsen maar is ook minder Spaans. Kortom plek genoeg en veel plezier.