Forum Onderwerp - Informatie over spanje (Gesloten voor reacties)

Henz 22.05.2007 14:10
Misschien herkennen jullie dit wel: Je komt vaak in Spanje maar toch is het moeilijk om te weten waar je voor al je diensten moet zijn. Dat kost tijd, heel veel tijd die je vaak niet hebt omdat je vakantie wilt vieren of je met leukere zaken wilt bezig houden.

Nu heb ik voor mezelf een document gemaakt en die update ik continue van allerlei in spanje gevestigde bedrijven die op dat moment de beste aanbiedingen voor hun product hebben. Dus bijvoorbeeld de beste telfoonabonnementen, of een restaurant die een topaanbieding heeft. Dit werkt uitstekend, en ja, het kost mij wel heel veel tijd.

Opzich ben ik bereid deze info ge-update te verspreiden maar ben beniewd of er animo voor zal zijn. En tevens ben ik benieuwd of je bereidt zou zijn er bijvoorbeeld 9 euro per jaar voor te betalen. Ik noem maar iets geks, maar ik heb er behoorlijk wat werk aan.

Ben benieuwd naar jullie reacties.

anita 22.05.2007 15:37
Als het gratis is, wil ik het graag hebben
rvg18@planet.nl

Mijn homepage http://home.planet.nl/~geest357/home.htm is ook gratis en daar is ook veel informatie te vinden.

Geplaatst door: ivan 22.05.2007 16:56
gratis oke verkoop het in de winkel!!!!!!!!!

Geplaatst door: ® karla 22.05.2007 20:54
Ik vind het vaak leuk om in Spanje van alles te ontdekken. Als je interesse toont dan is iedereen je bereid je op alle mogelijk manieren te helpen. Je krijgt vaak zelfs meer informatie dan waar je om vroeg. Deze contacten zou ik echt niet willen missen. Bij het Spaans Verkeersbureau zijn ze altijd heel royaal met folders en dat is allemaal gratis !

Fion@ 23.05.2007 08:25
De informatie op deze website is toch ook gratis? En daar zit volgens mij ook veel werk in!

Geplaatst door: nollie 23.05.2007 12:21
Helaas Henz, ik denk niet dat je hier iemand zult vinden die er 9 EUR voor over heeft om info te krijgen. Wij vinden het veel leuker om elkaar hier kostenloos te helpen. Trouwens wat de een heel leuk vindt, is voor een ander slechts bijzaak; of net andersom natuurlijk. Daarom blijf in dit forum kijken en reageer als je iets zinnigs te melden hebt. Ik hoop dat we met z'n allen hier nog heel wat plezier aan kunnen beleven!

Geplaatst door: ivan 23.05.2007 20:51
mooie woorden van nollie ben er volledig mee eens .
niet alles draaid om geld in deze wereld er is ook nog iets als vriendschap.
mensen helpen met je kennis moet niet altijd geld kosten,dat vind ik het mooiste aan deze site .
en dat het zo nog een tijdje mag duren.
aan allen nog een fijne caravan holliday voor 2007.

mvg ivan en gitta en de kids.