Forum Onderwerp - voorpret (Gesloten voor reacties)

tom 28.05.2007 10:22
Hebben jullie ook al weer zo'n zin in de vakantie de eerste vakantie spulletjes alweer gekocht! en het duurt nog 7 weken!!!!!!!Jammer dat dit forum nit zo leeft als die van frankrijk want spanje is het wel voor ons Iedereen alvast een fijne vakantie gewenst

Geplaatst door: Res 28.05.2007 11:18
Voor ons ook nog zo'n 6 weken, zucht.
Maar zo nu en dan kijk ik even op de website van onze bestemming, zag vanmorgen dat er een webcam geactiveerd was.
We zijn ongeveer 12 jaar geleden voor het laatst in Spanje geweest en keren nu weer eens terug naar "de toen onze favoriete camping". Er lijkt veel veranderd te zijn.
Ik heb me voorgenomen om zoveel mogelijk te genieten van de tappaz, het Spaanse eten (restaurants), want jaren geleden kwam dat er niet veel van. De kinderen waren toen nog klein, jengelen, vroeg slapen. Hahaha, nu gaan ze weer vroeg slapen, maar dan vroeg in de ochtend.
Alleen de reis er naar toe is "zo lang". We trekken er minstens 4 dagen voor uit, dus onderweg 2 dagen ergens blijven, zodat we toch het vakantiegevoel hebben.
De terugweg is altijd korter, slechts 2 dagen, de kilometers zijn hetzelfde, ik begrijp niet waarom ;-))

Jan 28.05.2007 17:54
Ik wel Res! Iedereen wil weer zo snel mogelijk in de file staan!
En iedereen wil zo lang mogelijk wachten met vertrek om zo lang mogelijk te genieten van al dat moois!
En daarom denk ik dat heel veel mensen alweer gestressed zijn als ze thuis komen!

Geplaatst door: Tineke 29.05.2007 11:27
Ook wij verheugen ons al om op vakantie gaan over 7 weken. Moeten uit op een nieuw grondzeil, koelbox (wie heeft goede tip voor een electrische). en nieuwe stoelen. die waren sinds de vorige vakantie aan vervanging toe. Heerlijk om straks weer een spaans restaurantje op te zoeken. Ook het spaanse eten op de camping is heel smakelijk. En natuurlijk het strand en ,s avonds een terras met een wijntje en tapa,s erbij. Kinderen die zich volop vermaken met vriendjes, strand, etc.. Kortom we hebben er zin in!! De reis is wel lang maar ach daar stellen we ons op in. Of we er twee dagen of drie dagen over doen maakt ons niet uit We stoppen met rijden als we vindend at we voor die dag genoeg kilometers heben gereden en/of we geen zin meer hebben.