Forum Onderwerp - Foto's camping Botanic Bona Vista in Calella (Gesloten voor reacties)

Arjen 04.06.2007 11:48
Wie heeft er voor mij foto's van camping Botanic Bona Vista in Calella of het privestrandje recht voor deze camping, deze camping is camping van het jaar in Spanje 2007. Wij hebben hier een reserveringsaanvraag gedaan, maar nog geen antwoord. Heeft er iemand ervaring met boeken bij deze camping? Krijg je per e-mail of per post antwoord? En hoe is deze camping bevallen? U ziet het, veel vragen, hopelijk ook veel reacties. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Arjen

Geplaatst door: Joyce 04.06.2007 21:30
Via de mail krijg je antwoord, kan wel eens een paar dagen overheen gaan. Schone schaduwrijke camping met een flink stijgingspercentage. Zelf vinden wij het strand voor de camping wat tegen vallen omdat we een beetje verwend zijn met de fijne brede zandstranden in Frankrijk. Tijdens de treinrit naar Barcelona wel brede stranden gezien en om de hoek richting Calella ook beter strand, wel een minuut of 15 lopen. Ik kijk wel even of ik foto's heb dan mail ik die wel naar je.

Elise 17.06.2007 19:18
wij zaten vorig jaar (2006)op camping Roca Grossa. De ingang ligt direct langs Bona Vista. Je kunt de site van Roca Grossa raadplegen. Daar staan veel foto's op. Ook foto's van het strandje. Dat was inderdaad niet zo groot. Het grote stijgingspercentage op de camping was voor ons een groot minpunt. Je ging niet zomaar even rondwandelen, want het was enorm steil. Op Roca Grossa rijdt de hele dag een treintje. Naar boven lopen naar het zwembad was ook echt niet te doen.