Forum Onderwerp - fietsen mee naar las dunas?? (Gesloten voor reacties)

lieset 22.06.2007 20:03
Wie kan ons vertellen of het de moeite waard om fietsen mee te nemen naar Las Dunas? Kun je bv. fietsen naar een plaatsje in de buurt? Vorig jaar hadden we ook fietsen meegenomen naar een camping in Italie, maar fietsen was daar niet zo veilig.....

Ellen 22.06.2007 22:53
Wij zaten op Las Palmeras.Je kunt in mijn beleving alleen praktisch gezien op fiets langs redelijk veilige weg naar Sant Pere Pescador,het plaatsje,maar tocht is niets bizonders,ongeveer 10 min en Sant Pere Pescador stelt niet veel voor.Daar buiten fiets je over grote weg waar verkeer langs je heen raast of ik moet omdat we geen fietsen mee hadden fietspaden over hoofd hebben gezien.

Geplaatst door: belja 23.06.2007 17:14
je kunt er heel leuk fietsen zelfs als van de camping af fietst kun je over een zand grind pad naar het natuutgebied fietsen dat is richting sant pere pescador en daarna richting camping nautic almatica is echt de moeite waard om te fietsen er zit van alles slangen,roze flamingo enz.
ook kun je de andere kant op fietsen richting l'escala ook erg leuk als je langs camping la ballena bent gefietst (deze camping ligt naast las dunas)kun je ook van de weg af een zandpad op richting het strand daar moet je even afstappen en het bruggetje over lopen en dan kun je zo verder fietsen richting léscala ook erg leuk je komt eerst bij een aantal leuke strandjes en een park ens je daar doorheen gefietst ben kom je in het dorpje.
zo zijn er een aantal leuke fietsritjes te maken in de omgeving je moet ze alleen even weten te vinden maar dat ontdek je snel genoeg als je er eenmaal bent.
het zijn geen super fietspaden maar je kunt er goed fietsen.
wij zijn net weer terug maar gaan volgend jaar zeker weer.
als je nog meer wilt weten hoor ik het wel.

lieset 23.06.2007 20:22
Dus als ik het goed begrijp kun je ook naar 'l escala fietsen? Hoe lang doe je daar ongeveer over? Dat lijkt me wel lekker dat je naar een plaats kunt fietsen i.p.v. de auto te pakken. Denk je dat het ook met een kind van 6 te doen is? Alvast bedankt!!!!!!

tooz 26.06.2007 19:08
het is alleen al fijn om een fiets mee te nemen als je boodschappen wilt doen op de camping.De vorige keer stonden wij in vak F en hadden geen fiets,wat een eind lopen!!Nu gaat de fiets dus wel mee.