Forum Onderwerp - Ben ik dan echt de enige? (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: carin 25.06.2007 11:53
Wij zijn vorig jaar in Blanes beland. We stonden daar op camping Solmar. Wij hebben er zo'n kater van alles was echt erg. Zijn er nog meer mensen die daar niet kunnen wennen? We zijn ook een paar keer in Pals op een camping geweest. Daar was het prachtig behalve dat de oudere jeugd daar 's nachts flink kond huishouden. Voor ons een reden om dat niet meer op te zoeken. Wat nu?

Marijke 25.06.2007 23:21
Carin, als je toch graag naar Spanje wilt gaan, ga dan eens naar st Perre de Pescador aan de baai van Roses. (ik hoop dat ik de naam goed heb) Daar is het veel rustiger. En dat weet ik uit ervaring.

Geplaatst door: gw 26.06.2007 13:48
Ga eens naar de andere kant van Spanje, naar Noja. Een verademing in verelijking met Blanes en het noorden van de costa brava

Geplaatst door: carin 26.06.2007 20:57
Aan de westelijke kant van Spanje, daar moet het dus ook mooi zijn. Heb je daar net zo'n lekker weer als de costa-kant? [want dat maakt Spanje ook aantrekkelijk]

Geplaatst door: gw 26.06.2007 22:54
zijn er de afgelopen 2 jaar geweest en hadden goed weer.
Overdag tot de 28 graden en 's avonds ook lekker weer.
's morgens wel een wat bewolking gehad en tot nu toe een keer een hele dag regen. Met die temperatuur kun je ook nog eens iets ondernemen. De zee is daar ook geweldig, eb en vloed, lekker golven, niet heel koud, maar ook niet zo warm als de Middel. Zee. Grote echte zandstranden. Kleine kinderen spelen in de pooltjes.

wil 27.06.2007 21:02
Kiezezn er dit jaar juist voor om naar Blanes te gaan.
Lekker druk, en niet dat angstvallige stille gedoe, er moet juist leven in de brouwerij zijn vind ik.
De 3 voorgaande jaren geweest in castello Démpure's (Empurio Brava) op camping Laguna, en daar was het juist rustig op deze camping (mij te rustig).
Onze oudste zoon nu 21 is voor 2 jaar geleden (2005) voor het laatste meegeweest en vertelde niet mee te gaan toen wij dit vroegen aan hem, maar zijn antwoord was "" nee, als jullie weer zo'n saaie camping kiezen dan ga ik niet mee "" hij blijft zoiezo thuis want zijn vriendin is nu vanuit haar school voor 4 weken naar Zuid-Afrika. Hij gaat doorwerken dit jaar.
en om de stilte te voorkomen juist nu naar Blanes.

kees 29.06.2007 16:24
je bent echt niet de enige !!
3 jaar terug hier gestaan.
een grote aso groep bepaalt de regels,de beveiliging drinkt 's nachts ook vrolijk bier mee !!
een echte afrader dus .....

kim 01.07.2007 09:40
Wij gaan voor de 3e keer naar blanes, bella terra, juist voor de gezellige drukte voor de kinderen 15 en 17. Wij staan aan zwembadkant, daar heb je niet het gevoel aande (drukke) costa te zitten omdat het juist rustig is en met hier en daar Spaanse buren heb je ook het Spanje gevoel. Bier drinkende security had je hier zeker niet!! Waar je ook heen gaat een fijne vakantie gewenst!