Forum Onderwerp - camping l'amfora (Gesloten voor reacties)

sandra v 03.08.2007 23:58
we willen volgend jaar de eerste week van julie naar deze camping gaan.
Heeft er iemand plaatsnummers van de camping. We zoeken een redelijk ruime plaats voor een caravan met schaduw. Vooral die schaduw is belangrijk/

Heeft iemand een plannetje met de plaatsnummers?

groeten
sandra

anita 04.08.2007 20:24
http://www.campingamfora.com/telechargement/plan-camping-amfora.pdf
schaduwplekken zijn volgens mij de eerste 2 groene rijen t/m het zwembad.

brit 13.08.2007 15:35
Vanaf wanneer kun je deze camping bespreken voor 2008 ?

Geplaatst door: Mieke 13.08.2007 16:58
Vanaf 1 november kun je deze camping boeken.

Dick 17.08.2007 19:15
Wij willen volgend jaar misschien ook naar deze camping,
maar willen in een huurtent. Zijn er op deze camping tenten te huur van
vacansoleil, eurocamp, canvas, keycamp of een andere organisatie?

Geplaatst door: mieke 17.08.2007 20:09
Huurtenten zijn niet aanwezig op deze camping. Alleen sta-caravans en bungalows/chalets. Je kunt ze via de camping zelf reserveren. Gaat prima! Alleen een aanbetaling van 330 euro in november en de rest bij aankomst op de camping.

dick 17.08.2007 22:00
Wel een polsbandje om op deze camping. En er zijn zo veel andere leuke campings.

Geplaatst door: Mieke 17.08.2007 22:48
Sinds wanneer is dat polsbandje dan verplicht? We zijn een paar weken geleden nog even op deze camping geweest om te kijken of er veel veranderd was sinds vier jaar geleden. Het is mij niet opgevallen dat er mensen met bandjes liepen. Maar misschien is het officieel wel verplicht. Vier jaar geleden in ieder geval niet.

bert 18.08.2007 08:42
ik kan je verzekeren dat er beslist geen polsbandjes op deze camping gedragen worden,misschien dat je ze bij je eigen kinderen aandoet?

Carla 11.09.2007 10:59
Als je van het strand weer de camping opgaat zit daar een mannetje die in de gaten houdt of je wel op de camping hoort. Als je dan de polsbandjes gewoon in je tas hebt zitten is er niets aan de hand. Wij hebben ze dus vorig jaar ook niet om gedaan.

bert 11.09.2007 19:40
beste carla.

ik denk dat je in de war bent met een andere camping omdat wij er in augustus nog geweest zijn en er totaal geen sprake is van enige zichtbare controle bij het pad naar het strand en er zeker geen polsbandjes verstrekt worden .

Carla 12.09.2007 10:41
Wij zijn er in 2006 geweest en toen was het toch echt nog zo! Misschien hebben ze het dit jaar afgeschaft, dat weet ik dus niet. Dat mannetje zat echt iedere dag bij de ingang aan het strand naast de speeltuin.

chantal 12.10.2007 11:30
Wil hier graag heen met de kinderen 10 en 8, zal ik het doen? Hoe is zwembad, groot genoeg??

Geplaatst door: mieke 13.10.2007 12:16
Doen! Prima camping voor die leeftijd. Het zwembad kan druk zijn in het volle hoogseizoen maar ach, het prachtige brede zandstrand ligt voor de deur.

Nance 19.10.2007 11:40
Wij willen volgend jaar voor het eerst met eigen caravan naar deze camping.
Is het noodzakelijk om te reserveren of kan je ook op de bonnefooi gaan, laatste weekend van juni?

Geplaatst door: Astrid 19.10.2007 12:46
Hallo Nance, voor ons dezelfde vraag. Wij hebben volgend jaar als eerste vakantie en willen dan gelijk met eigen caravan naar camping l 'amfora. Ik denk dat ik wel ga boeken, want de camping is gewild en veel gaan al eind juni, begin juli op vakatie (de eerste week)

Nance 24.10.2007 09:56
Hoi Astrid,zijn jullie wel eens naar Spanje gegaan zonder te reserveren?
Wij hebben altijd accomodaties gehuurd maar gaan nu voor het eerst met eigen caravan en we willen niet reserveren. Omdat we ter plekke willen bekijken hoe lang we blijven. We weten niet of Spanje ons gaat bevallen, want we zijn jaren achter elkaar naar Italie geweest.

Geplaatst door: Astrid 24.10.2007 11:33
Wij zijn 1 keer zonder te boeken naar Spanje gereden en hadden gelijk plaats, maar wij hadden toen nog kleine kinderen en kwamen midden/eind juni aan dus had meteen plaats. Als je eind Juni begin Juli op vakantie gaat, heeft de eerste groep (het noorden) al vrij en verwacht daarom wel dat het al druk is op de camping. Maar aan de andere kant er is altijd wel een plekje op de camping en vooral als je eind Juni gaat/begin Juli. En anders kun je altijd nog voor een andere camping gaan, want het stikt daar van de campings in de buurt!

brit 08.11.2007 13:59
yes geboekt voor zomer 2008 van 20/7 tot 9/8 zijn wij hier op vakantie we hebben er nu al zin in .