Forum Onderwerp - Smalle paadjes grote caravan (Gesloten voor reacties)

Chantal 21.08.2007 15:02
Hallo allemaal,
Al jaren gaan wij naar Frankrijk. De laatste jaren (2) met onze eigen caravan. Die echt niet overdreven groot is. Wij merken dat de paadjes op campings steeds smaller worden. Wij zouden graag naar Spanje willen maar kunnen op de plaatjes de paadjes (ha ha) niet zien. Misschien weet iemand een leuke camping die er als het mogelijk is ongeveer zo uit moet zien:
Aan het strand, schaduw, redelijk grote plekken, makkelijk te rijden met caravan, niet overdreven groot en leuk voor kids 10 en 8. (in de buurt van Barcelona of net daarvoor)

Tja en ik zal vast een zeker reactie krijgen om te leren rijden met caravan maar ik zoek een camping en geen rijschool.

Iedereen alvast bedankt, zou zo leuk zijn als we een leuke camping weten.

(Oja hoe is l'amfora)

tineke 27.08.2007 17:55
volegens mij kan Cala llevado in Tossa del mar wel eens iets voor je zijn. Ook daar zijn sommige paden normaal van breedte en andere breder, maar het personeel brengt gratis de caravan van en naar je plek en zelfs eventueel tot boven aan de weg ( alhoewel die weg breed genoeg is).

Indien je vraag om een plek op het veld tegenover de receptie heb je helemaal niets te maken met smalle paden of kleine plaatsen. Daar is alles breed van opzet. Op A zijn de paden wat smaller, evenals op C. Op D is de weg ook breed, maar wisselen de plaatsen erg van grootte en schaduw.

eric 29.08.2007 11:50
Indien je voor het eerst naar Spanje gaat ga je verschieten hoe smal de paadjes en hoe klein de plaatsen daar zijn i.v.m. Frankrijk. Wij zijn na 15 jaar Spanje daar weggebleven om die reden. Eurocamping Costa Brava, wij konden mekaar een hand geven door de vensters van onze caravan. Ik heb de indruk dat de plekken in Frankrijk over het algemeen groter zijn.

Geplaatst door: Mieke 29.08.2007 13:30
Er zijn wel campings in Spanje met grote plaatsen hoor! l'Amfora in Sant pere Pescador heeft zelfs plaatsen van 180m2. De gewone plaatsen zijn 100m2. Ook las Dunas en la Ballena Alegre hebben grote plaatsen.En de paadjes zijn zijn beslist niet smal! Op la Ballena Alegre stonden dit jaar zelfs hele grote campers (voormaat touring-car bus). Alledrie de campings liggen direct aan het strand. Ze zijn alleen wel groot. Maar wel weer heel leuk voor de kinderen.

dick 01.09.2007 22:52
Hallo, je hebt veel Coasta Brava tips maar aan de Costa Durado is het allemaal wat royaler. Bijv Play Brava http://www.playabrava.com/ voor Tarragona.

Geplaatst door: monique 04.09.2007 16:28
sorry hoor dick maar je link geeft een camping aan de costa brava in pals

sandra 16.09.2007 12:12
camping playa brava is een camping met brede paden en staan ook caravans van 8 meter lang en die zijn ook breed .dit jaar zelfs een dubbel asser. kijk maar eens op www.playabrava.com
gr sandra