Forum Onderwerp - campings in de buurt van Pals? (Gesloten voor reacties)

Yvonne 26.08.2007 22:04
Hallo, wij zijn een gezin met 4 kinderen, 14,12,6,4 jaar op dit moment. Zoeken een camping met in ieder geval ook wat gezelligheid voor de tieners.(dan bedoel ik voor 's avonds met een groep naar het strand of tafeltennistafels of iets dergelijks). Zelf houden we van een schone, schaduwrijke camping met een gemoedelijke sfeer. Een zwembad en 'n winkeltje is wel een voorwaarde. Wij zijn nog nooit in Spanje gaan kamperen. Ik ben benieuwd of iemand aanvoelt wat wij zoeken. Ik ben alvast aan het orienteren voor de zomervakantie van volgend jaar. Wie kan ons iets aanbevelen? Groetjes, Yvonne

sandra 30.08.2007 21:47
dan zoek je camping playa brava in pals (spanje)
caming ligt aan het strand mooi sanitair.zie de site
www.playabrava.com .
er is altijd veel jeugd en die vinden het supper gezellig.gr sandra

Geplaatst door: carin 08.09.2007 11:23
Camping Playa Brava is inderdaad een mooie camping. Maar verwacht niet dat het 's avonds heel gezellig is voor de jeugd. Er is een bar met t.l. verlichting en de disco 3x per week stopt om half 12. Daarna gaan de jongelui naar het strand. Dat vinden ze de eerste paar dagen leuk. En dan merk je dat er heel veel drank wordt meegenomen. De locals van dezelfde leeftijd zoekt onze jongeren op met als gevolg dat er altijd wordt gevochten. Uiteindelijk omdat de verveling toeslaat. Vervolgens komen ze met veel herrie 's nachts thuis. Prachtige camping, dat wel. Maar voor mij pas een optie als mijn pubers niet meer mee gaan, en ik mag genieten van het heerlijke strand, de vele baaitjes en leuke dorpjes. Alles is wel op auto-afstand, want je zit wel geïsoleerd. Maar dat is het probleem dan niet meer.