Forum Onderwerp - Overwinteren in Spanje. (Gesloten voor reacties)

Jeanne 17.09.2007 15:47
Wie weet er een camping in Zuid-Spanje waar je kunt overwinteren zonder "hutje bij mutje"te staan? Graag met redelijk grote plaatsen en waar ook de hond welkom is.
Wat zijn de beste maanden om te gaan? Of is er op dit kampeerforum iemand die een appartement of huisje kan aanbevelen? Waar dus ook onze hond is toegestaan. Ik weet dat ik veel vraag, maar wellicht is er iemand die de antwoorden heeft. Alvast hartelijk dank!

ivonne 18.09.2007 07:41
wat wil je: in de natuur, ver van een plaats, aan zee, dicht bij een plaats, dat is vooral bepalend voor jou vraag. Ken heel erg veel cp in zuidspanje, maar hierop is niet zomaar antwoord te geven. Dus graag meer info.

Jitje 18.09.2007 17:16
De meeste campings die gebruikt worden om te overwinteren, zitten inderdaad hutje, mutje vol.

Jeanne 20.09.2007 19:42
Waar in Spanje maakt niet zoveel uit. Als het maar een aangename temperatuur heeft, niet te ver van de winkels en dat het als het even kan een beetje vlak is zodat we de fiets voor korte stukjes kunnen gebruiken. Maar ik ben bang dat dat niet tot de mogelijkheden behoort. Bedankt voor het meedenken!

Geplaatst door: mieke 21.09.2007 08:51
Kijk eens op www.campingalmafra.es Deze camping is net geopend en zeker geen hutje mutje camping. Hij is wel luxe. Of er honden welkom zijn weet ik niet maar een e-mail is zo verstuurd toch? Hij heeft een ideale ligging in het dorpje Alfaz del Pi en of fietsafstand van Benidorm. Alfaz zelf is ook heel gezellig! Hij ligt ook op fietsafstand van het strand ong. 1 km. De website is nog niet helemaal compleet maar je krijgt toch al wel een goede indruk.