Forum Onderwerp - Dé camping aan de Costa Brava (Gesloten voor reacties)

Meike 21.09.2007 22:16
Wie heeft voor mij dé gouden campingtip voor 2008: Gezin met 3 kinderen van 7,6 en 2 zijn op zoek naar een leuke, gezellige, niet te grote camping aan de costa brava. Het is voor ons het eerste jaar spanje, na voorgaande jaren in Frankrijk te hebben gekampeerd. We hebben een enorme tent van 10 bij 6 en we willen graag onze auto bij de standplaats hebben staan, 'n groot plek is dus eigenlijk wel noodzakelijk. Verder zou het fijn zijn om niet voor elke boodschap de auto te hoeven pakken,lopend of met de fiets is erg prettig. Schaduwrijk plek, een zwembad voor de kids en niet te ver van het strand. Vragen we te veel of heeft iemand voor ons de gouden tip?

Anne 22.09.2007 17:33
Meike, dit is precies de vraag die ik hier had willen stellen, alleen zijn onze kinderen 7, 5 en 3 jaar. Sorry dat ik je dus niet kan helpen, maar ik wacht met jou de reacties af!

Geplaatst door: Gerard 22.09.2007 18:04
Wij zijn dit jaar op eurocamping geweest, het is een hele mooie camping aan een heel mooi strand, de camping is ook perfect voor kinderen van die leeftijd. Het sanitair was ook schoon en mooi! Alleen 1 nadeeltje en daar gaat het voor jullie juist om, de camping heeft niet echt grote plaatsen, de plaatsen zijn aardig klein! Verder is deze camping zeker aan te raden!

Tely 02.10.2007 16:30
Camping l'Amfora in San pere Pescador komt in de buurt!

Anne@ 04.10.2007 21:30
Meike, wij hebben inmiddels geboekt op Las Palmeras, misschien is het ook wat voor jullie??

sandra 21.10.2007 20:07
hallo meike en of anne.
wij hadden het zelfde probleem een grote tent en een klein kind bij. wij zijn na lang zoeken bij camping playa brava in platje de pals uit gekomen. een niet te grote camping met zeer schoon sanitair waar ook onze zoon van nu 7 alleen naar de wc gaat.een overzichtelijk zwembad .kortom wij gaan in 2008 voor de 7de maal daar naar toe.er is een niet te dure supermarkt op de camping en hebben echt alles. je zit met de camping aan het strand er is annematie en er zijn ook schaduw plaatsen.kijk eens op .com succes sandrawww.playabrava

sannekericken 21.10.2007 20:08
sorry ging iets fout.
het is www.playabrava.com groetjes sandra

Anjo 27.10.2007 17:02
ik zou het eens proberen op El Delfin Verde
voor ons was dit jaren lang een paradijsje
nu de kids niet meer meegaan zoeken wij wat andere campings op

Ellen 27.10.2007 21:56
Tis net wat je zoekt.Las Palmeras is heel kindvriendelijk,niet te groot en bijna-via landweggetje-aan het strand,El Delphin vind ik persoonlijk niet echt de camping voor jongere kids,behoorlijk groot,behoorlijk zwembad,maar in verhouding maar heel klein kinderbadje en geen of weinig speelattributen er omheen,wel direct aan het strand,niet mijn camping advies met jongere kinderen,wel voor tieners en pubers.

Geplaatst door: monique 02.11.2007 12:09
camping mas st joseph in santa cristina is de camping voor kinderen onder de 10
megazwembad en leuke animatie , 's avonds dansjes met de kids, er is een supermarkt op de camping, wel moet je met de auto naar het strand want dat is wel 3 km verder. ze hebben er grote plaatsen ongeveer 100 m2

je kunt ook via vacansoleil boeken , dat was een paar jaar geleden goedkoper dan via de camping zelf.

Geplaatst door: bibi 02.11.2007 14:36
Op deze site kan je geografisch naar campings zoeken. Misschien heb je er wat aan.http://www.campings.net/Geografica.php?idioma2=Holandes

Geplaatst door: bibi 02.11.2007 14:58
Ik ben zelf nbiet op deze camping geweest maar ziet er wel goed uit. Les Medes in Estartit. We zijn wel op een andere camping (castell montgri) geweest in Estartit wat een heel leuk plaatjes is.Er is een luna park (kermis) voor de kinderen.