Forum Onderwerp - camping voor 16 jarigen (Gesloten voor reacties)

Carla 03.10.2007 17:03
Dit jaar naar camping Paradis geweest. Geweldige camping maar wij vonden hem niet zo geschikt voor pubers. We zoeken eigenlijk een camping aan zee (snorkelen/duiken), schaduw, zwembad en iets waar tieners 's avonds heen kunnen (disco?) waar men op de camping zelf niet veel last van heeft i.i.g. Wie o waar...???

Geplaatst door: Mieke 04.10.2007 14:01
Bekijk anders even de reacties van de vraag: Help, dochter wil naar Spanje. Anders zijn las Dunas, l'Amfora, el Delfin Verde en natuurlijk la Ballena Alegre 2 (onze favoriet voor pubers) misschien wel wat.

Geplaatst door: Richard 04.10.2007 14:03
Mieke, even een vraagje heb jij ook gereageerd op camping-frankrijk.nl?? Onder het forum, camping aan de middelandse zee. Dat ging over de reservering van club farret?!

Geplaatst door: Mieke 05.10.2007 09:16
Ja dat ben ik. Misschien is het inderdaad nu veranderd op la Farret. Maar tot en met dit jaar kon je nooit een sta-plaats reserveren. Of wilde je iets anders weten? Vraag gerust zou ik zo zeggen.

Geplaatst door: Richard 05.10.2007 13:55
Het enige wat ik even wou melden was dat je voor camping club farret wel kunt reserveren voor kampeerplekken. Dat is veranderd! zie ook site www.camping-farret.com

mvg,
Richard

tineke 09.10.2007 19:24
Heb je als eens gekeken op Campin Cala Llevado, gelegen aan 4 strandjes, snorkel mogelijkheden in overvloed, een duikschool, erg veel tieners zonder dat je daar overlast van hebt, want aan het grote strand is een lounge-club waarde jeugd 'savonds zit. Met onze inmiddels 18 jarige zoon zijn we hier de afgelopen 3 jaar geweest en hij wil er zo weer naar toe. Voor de jongere tieners is er boven aan de weg een disco, ook daarvan heb je geen last op de camping ( sluit om 24.00)