Forum Onderwerp - ballena alegra 2 (Gesloten voor reacties)

syl 07.10.2007 15:16
Wil dit jaar naar ballena alegra 2 naar een bungalow maar wil graag weten hoe het zit met boeken, vanaf wanneer en hoe of via een reisorganisatie?

Geplaatst door: mieke 08.10.2007 16:19
Je kan nu al een reservering maken. Gewoon via de web-site of even bellen. Via een reisorganisatie kan dit niet. Alleen via de camping zelf.

syl 08.10.2007 18:54
Weet je misschien ook of ze nu wel telefonisch te bereiken zijn, want ik neem aan dat de camping nu gewoon dicht is? Ik heb vandaag geprobeerd te bellen maar er werd niet opgenomen.
Om gelijk via de website te boeken vind ik ook wat moeilijk omdat we 3 caravans willen huren en ik bang ben dat ze bijvoorbeeld bij de 2e of 3e boeking vol zitten en ik niet alle 3 de reserveringen kan maken.

syl 09.10.2007 19:15
Is geregeld. Geboekt via de website.

Geplaatst door: mieke 13.10.2007 12:19
Syl, heb je de mediteraneo geboekt? Als dat zo is, is dat een goede keuze! Vorig jaar zelf in gezeten en volgend jaar weer!

Syl 13.10.2007 12:34
Ja klopt die heb ik geboekt, zag er leuk uit en ik zag dat ze pas sinds januari 2007 waren geplaatst, dus zo goed als nieuw.

Geplaatst door: mieke 13.10.2007 13:27
Ja dat klopt. Ze zijn nog nieuw en zien er keurig netjes uit, een knappe douche, apart toilet een goede keuken met vier kookplaten. De bungalows hebben er maar twee en ik kan je zeggen: dat is niet handig je kon er amper twee pannen op kwijt. Ik weet niet of je met kinderen gaat, maar die zullen het zeker naar hun zin hebben. En jij natuurlijk ook! Wij gaan volgend jaar voor de derde keer. Een heerlijke camping.