Forum Onderwerp - wie heeft de tip voor de camping in san pere pescador (Gesloten voor reacties)

michel vogel 14.10.2007 17:10
we zoeken een camping in san pere pescador we hebben 2 jongens van 12 en 14
op zoek naar camping aan het strand met leuk zwembad en vnl hollanders
ik hoor het graag

Geplaatst door: daphne 14.10.2007 22:39
maakt niet uit welke camping je in die plaats neemt. Er zijn daar altijd Nederlanders.

Geplaatst door: mieke 15.10.2007 11:01
Inderdaad. Het barst van de Nederlanders daar. De drie grootste en met echt heel veel Nederlanders zijn l'Amfora, las Dunas en la Ballena Alegre 2. Alledrie direct gelegen aan het strand. Succes met je keuze!

Ellen 15.10.2007 16:52
Ik kan het niet laten,lees het ook vaak op Frabkrijk forum,maar ben zo benieuwd waarom je nou persee camping in SPANJE met voornamelijk Ned zoekt.
Ik kan me er niks bij voorstelln van het waarom en vind het daarom een raar iets om daar in SPANJE op te gaan zoeken
We spreken geen Spaans ofzo hoor,maar Ned enclave gaar me toch te ver.

Louis 17.10.2007 16:21
Waarom Nederlanders?
Voor ons is het belangrijk dat onze dochter het naar haar zin heeft, en deze wil graag Nederlandse vrienden en vriendinnen. Daaromn een Nederlandse enclave. Voor ons Nautic Almata (4 km van San Pere Pescador en aan het strand).
Voordeel van deze camping vinden wij dat de kinderen niet weg kunnen van de camping, is net overal te ver vandaan.
Eigen disco op het strand en op tijd afgelopen. Niet elke avond de discussie hoe laat ze thuis mogen zijn.

Louis

Ellen 17.10.2007 18:58
Grappig hoor,ik ben nu 36 maar vond altijd die mengelmoes leuk,er was altijd wel Ned iemand die je tegenkwam en mee op pad ging,en een Frans of Spaans vriendje vond ik wel spannend en avontuurlijker als zo,n Ned knuppel,by the way niet teveel van voorstellen hoor,was niet zo aanhalig.
Mijn kinderen zijn nu 5 en 8,dus heb nog even.

anita 17.10.2007 23:07