Forum Onderwerp - met pubers naar noord spanje....................tips (Gesloten voor reacties)

tanja 21.10.2007 20:04
ik heb al verschillende items hier gelezen, maat toch maar even een nieuwe beginnen:
de afgelopen jaren hebben we op Le serignan plage gezeten, ook met hulp van mensen die dit forum lezen gevonden en dat is ons super goed bevallen!!!
nu willen we eigenlijk naar spanje

een leuke cam[ping waar vooral voor de meiden (dan bijna 18) van alles te doen is en waar wij dus ook een super vakantie zullen hebben

tips zijn m,eeeeeeeeeeeeeeeer dan welkom!!!

Geplaatst door: Trees 21.10.2007 21:41
Camping Cala gogo is een erg leuke camping voor die leeftijd. Wij zijn 3 keer naar Spanje geweest op 3 verschillende campings en vonden camping cala gogo het leukst. De camping is leuk gelegen en ligt aan een mooi strand en er is genoeg te doen voor meiden van die leeftijd, genoeg nederlandse leeftijdsgenoten.

Geplaatst door: mieke 22.10.2007 10:37
Ook wij hebben twee maal op le Serignan plage onze vakantie doorgebracht. Nu gaan we voor de derde keer naar la Ballena Alegre in Sant pere Pescador. Lopen genoeg tieners in de rondte. Ook genoeg 18-19 jarige. Ze gaan allemaal nog gezellig met pa en Ma mee omdat de camping zo gezellig is voor deze leeftijd. (en voor andere leeftijden natuurlijk ook). Kijk even bij het topic "Help dochter wil een keer Spanje".

kirsten 14.11.2007 16:26
Wij gaan volgend jaar naar Las Dunas,
een hele bekende camping voor tieners
net als: La ballena alegre 2 & L'amfora.

Wij hebben gekozen voor Las Dunas vanwege de discotheek.

Vorige jaren altijd ik kroatie / frankrijk / italie verbleven.
Ik heb nu al zin in de zomer!

kirsten 14.11.2007 16:26
Wij gaan volgend jaar naar Las Dunas,
een hele bekende camping voor tieners
net als: La ballena alegre 2 & L'amfora.

Wij hebben gekozen voor Las Dunas vanwege de discotheek.

Vorige jaren altijd ik kroatie / frankrijk / italie verbleven.
Ik heb nu al zin in de zomer!