Forum Onderwerp - Waarom zo weinig reacties en er wordt geeneens gekeken (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Greetje 09.11.2007 23:25
Hallo allemaal, er wordt weinig gereageerd op deze site, misschien komt het omdat het nu al later is, maar overdag ook niet veel. Men neemt geeneens de moeite om een kijkje te nemen bij een forum. Bijvoorbeeld bij het forum 'Wanneer in 2008 op vakantie', kijken bijna geen mensen, terwijl er gewoon leuke dingen worden gezegt! Dus ik zou zeggen neem een kijkje en reageer eventueel.
mvg Greetje

wilmaV 10.11.2007 19:25
Hoi Greetje,
inderdaad zijn er momenteel wat minder reacties. Dit heeft gewoon te maken met het jaargetijde. De vakanties naar dit gebied vinden voor de meesten van ons plaats in de zomer en velen zijn nog niet echt bezig met de vakantie van het volgend jaar. Na februari/maart is het hier veel drukker op het forum en zul je merken dat er ook veel meer gereageerd wordt.

Geplaatst door: kampeerster 11.11.2007 17:21
Ik ben het helemaal met je eens greetje. Er gaan heel veel mensen naar spanje als je het zo om je heen ziet maar een reactie of mening wordt er daar in tegen weinig gegeven. Ik heb het weleens op een camping gevraagd waarom mensen niks op de site zetten. Weet je wat ikals antwoord kreeg. Dan komen er nog meer mensen naar deze camping en dan heb ik dadelijk geen plaatsje meer. En ook als ik ga zeggen dat de camping helemaal top is dan zal de camping niet meer zo veel hun best doen om het nog beter te doen. Ik benhet zelf niet met deze stellingen eens. Daarom reageer ik waar ik kan en plaats bijna altijd mijn mening op de camping site's. Tenslotte heb ik er ook veel aan als ik het van andere mensen lees.

Geplaatst door: nollie 12.11.2007 12:32
reageer maar volop op dit forum, als je ziet hoe de prijzen stijgen hoef je binnenkort niet meer bang te zijn dat de campings vol staan. ik merk ook dat het nu wel erg rustig is, maar in het voorjaar zal het wel weer beter gaan. of zitten alle spanjegangers ergens anders op een forum?

Geplaatst door: Lara 12.11.2007 16:06
Ik vind dat greetje gelijk heeft, er wordt weinig gereageerd op deze site, maar ik denk dat dat komt omdat deze site nog niet zo heel lang bestaat. Veel Nederlanders gaan naar Spanje. Campings in Spanje zijn snel vol hoor! Spanje is zeker één van de favoriete vakantielanden!

Geplaatst door: monique 12.11.2007 21:43
Daar wij volgend jaar voor het eerst naar Spanje gaan, na jaren Frankrijk en 1 keer Italie, kan ik helaas nog niet veel reageren. Het valt me echter wel op dat het forum van camping-frankrijk veel drukker is. Je zou er bijna voor naar Frankrijk gaan....
Groetjes, Monique

ivonne 13.11.2007 12:29
Och, dit forum gaat voornamelijk over de costa's . Interesseert me weinig. Die costa's trekken mensen die iets heel anders zoeken dan wij zoeken.

En heb ik dan een leuke camping gevonden (dan is ie zeker rustig anders vind ik die camping niet leuk) , nee dan zet ik dat niet op dit forum. Niet omdat ik bang ben geen plaats meer te hebben, maar wel omdat ik rust wil houden. Alhoewel: we gaan bijna nooit 2 keer naar dezelfde camping.


Geplaatst door: Joyce 13.11.2007 16:58
Inderdaad Ivonne, het lijkt wel of Spanje alleen maar uit de veel besproken campings net over de grens bestaat. De meeste vragen gaan over deze campings, ik ben daar nooit geweest dus kan ik er ook niet op reageren.

kirsten 14.11.2007 16:55
Helemaal mee eens,
komt misschien doordat de zomer nog ver weg is.
ook al moet je nu wel gaan reserveren.

reageren mensen!

ivonne 15.11.2007 15:59
Ik wil best meer reageren, maar ajb: praat dan ook ergens anders over dan over die costa's???