Forum Onderwerp - Hoe kan je het makkelijkst reserveren Las Dunas (Gesloten voor reacties)

Makkelijkst te reserveren Las Dunas 13.11.2007 20:52
Hallo,
Ik en mijn ouders willen naar Las Dunas.
Wat is dan de beste manier om te reserveren en bij welk reisbureau kan je ook staanplaatsen reserveren?
We kunnen ook via de site reserveren, maar me moeder vind dat als je met een reisbureau boekt meer zekerheid hebt.

Ook willen we graag een mooie plek, liefst in schaduw.
Welke zones raden jullie aan?

Ook zaten we aan camping L'amfora te denken,
Welke is het leukst voor mij(16) en mijn ouders?
Zomer 2008 word onze eerste keer in Spanje.

Wie heeft tips?

Heel erg bedankt alvast,
Groetjes
Kirsten.

Kirsten 13.11.2007 20:55
Oja nog 1 vraagje: op welke dagen kun je op Las Dunas aankomen&vertrekken.
Groetjes!

Geplaatst door: Ellen 13.11.2007 21:20
Wij hebben dezelfde vragen. Ook wij willen weten welke dagen je kan aankomen. Wij gaan met eigen caravan. En willen altijd graag zondag morgen vertrekken en willen dan die maandag aankomen op de camping. Ik hoop dat het kan, want wij willen eigenlijk alleen reizen op zondag+maandag, dat doen wij al 8jaar en willen niet anders, bevalt ons erg goed vandaar!

Kirsten 13.11.2007 21:21
We nemen staanplaats Comfort Plus
dan kunnen we kiezen uit de zones B C D E J
wat is de beste en minste?
graag heel snel reactie!!!!!!!!

Geplaatst door: monique 14.11.2007 08:33
kijk even op de plattegrond op de site van de camping, volgens mij zijn alle plaatsen wel een beetje gelijk ( veel schaduw is er zowiezo niet), maar je moet zelf kijken of je dichtbij het strand wilt zitten of juist bij het zwembad , let even op dat als je rust wilt je niet naast de strandbar gaat zitten. succes

Geplaatst door: ivan 15.11.2007 19:04
wij zijn met de kids dit jaar in las dunas geweest met onze caravan.
wij vonden het een supertoffe vakantie .
wij hebben deze geboekt via hun site rechtstreeks zonder problemen.
wij hadden comfortplus plaats b nr 416 dacht ik dit was een toffe plaats maar 1 rij terug was er veel meer schaduw door de bomen die hoger waren, onze bomen waren nog jong en niet volgroeid.
en het reserveren rechtstreeks liep super .
vul alles correct in en je ziet de prijzen volledig berekend zolang je op het einde niet verstuurd is er nog niks bevestigd en zo zie je toch wat alles kost. als die plaatst bezet is krijg je direct een tegenbericht welke plaatsen in die rijen nog vrij zijn .
ik raad deze camping aan, naar onze mening is ze super .

van de disco hoor je niks deze is echt geluidsdicht wat ik prachtig vond want ik wou het eerst ook niet geloven.
vanaf 12 uur 's nachts mag er wel geen kabaal gemaakt worden en dat vond ik super daar kijkt de bewaking streng op toe en dat vond ik tof.dit wil niet zeggen dat je gezellig kunt praten 's avonds als je buiten zit dat is geen enkel probleem.
voor de rest kan ik je nog veel info geven laat maar weten wat je wilt weten. ach ja ik woon in belgie en had schrik omdat ze zeggen dat er een hoog andre hazes gehalte was. nu ik vond dit allemaal heel goed meevallen.en ze waren toch gezellig die hollanders. je moet niet alle negatieve dingen op de site serieus nemen. je kunt tenslotte niet voor iedereen goed doen en sommigen willen veel eieren onder hun gat.

met vriendelijke groeten
ivan gitta en de kids.

Geplaatst door: ivan 15.11.2007 19:14
ach ja zone B is de beste plaats voor de schaduw de rest is zeer weinig schaduw.en geloof me dit jaar was de zon er zeer fel en dan is schaduw zeer welkom en zeker met kids. wij lagen op B 413 heb juist nog eens gezien bij ons boeking in de rij tegenover (de rij van 414) ons of een rij (de rij van 515) terug dat zijn de beste plaatsen.

veel caravanplezier .
groetjes ivan.