Forum Onderwerp - l'amfora vrij uit (Gesloten voor reacties)

kirsten 17.11.2007 12:03
Hallo,
ik heb een vraagje, wij willen camping l'amfora reserveren via vrijuit.
waar staan de staanplaatsen van vrij uit op de camping?
het nieuwe gedeelte/oude gedeelte.

snel reageren svp!

Geplaatst door: mieke 17.11.2007 13:21
Wat wordt het nou Kirsten? Je vraagt campings in Zuid-Frankrijk dan wordt het las Dunas en nu weer l'Amfora? Ik snap er niks meer van. Uit je vorige berichten begreep ik dat jullie las Dunas hebben geboekt?

kirsten 17.11.2007 13:55
ja, het is nogal een gedoe mieke.
maar we hadden dus voor las dunas gereserveerd, maar toen kregen we een mail laatst terug dat die plekken toch al zijn weggegeven of ver achteraan de camping.
dus gaan we nu naar onze 2e keus l'amfora, maar daar is het vol maar nu proberen we l'amfora dus via vrijuit te boeken.

wilmaV 17.11.2007 22:19
je kunt anders ook nog proberen om Laguna te boeken; dit ligt aan hetzelfde strand, een paar kilometers verderop.

Geplaatst door: mieke 17.11.2007 22:32
Alleen lijkt mij Laguna niet echt geschikt voor tieners. Want deze dame is 16 jaar als ik me niet vergis. l'Amfora is ook een hele leuke camping. Jullie kunnen ook nog la Ballena Alegre 2 proberen. Deze is zeker nog niet vol. Deze camping is ook heel populair bij tieners. Ik spreek uit eigen ervaring. Ik ben al twee keer geweest. (met 2 tieners). Ze hebben ook een eigen discotheek. En als je naar de Fata wilt loop je gemakkelijk via de camping er naar toe.Reserveren is makkelijk te doen, gewoon via de website en je hoeft niet met creditcard te betalen maar gewoon via de bank.

kirsten 20.11.2007 17:31
Weer bedankt mieke
btw ik ben 15
groetjes kirsten

wil 22.11.2007 20:24
Op Laguna kun je via het (privé)strand naar empurio lopen, en daar zijn meer(dere) uitgaans gelegenheden zoals disco's barretjes, etc etc.

Dus voor een 16 jarige zat te doen. Weet dit uit ervaring zijn er drie keer geweest onze kids van toen 16 tot 18 vermaakte zich daar heel goed veel aansluiting van jeugd die 's avonds allemaal naar empurio-brava gingen en daar hoef je maar een paar honderd meter voor te lopen.

kirsten 02.01.2008 17:46
Bedankt we hebben geboekt voor 23 juli tot 6 augustus