Forum Onderwerp - welke plek camping paradis (Gesloten voor reacties)

pien 07.12.2007 09:30
Hallo,

geinspireerd door de reactie op deze site ,gaan wij van de zomer naar camping paradis. Wat voor plek voor onze tent (karsten en bijzettent) is aan te bevelen?

we willen graag wat schaduw en niet een te druk plekje (we hebben drie kinderen 3,6 en 9).

Bedankt alvast voor een reactie.

astrid 07.12.2007 17:56
Je kunt op deze camping geen plek reserveren. De plekken zijn allemaal wel redelijk van formaat. Je kunt wel aangeven waar je liever niet wil staan. De eerste rijen op de camping zijn niet aan te bevelen.

pienS 07.12.2007 18:59
Hoi Astrid,

Dank voor je reactie.
De camping had ons gemaild dat ze een kleinere plek met veel schaduw hadden en vroegen ons naar de afmetingen van onze tenten. heb jij een idee wat voor plek ze daarmee bedoelen dan?


astrid 07.12.2007 20:14
Ik zou het niet weten, moet je anders vragen waar op de camping het is. Welke camping paradis bedoel je eigenlijk. Misschien hebben we het niet eens over dezelfde camping. Ik heb het over camping paradis in 'l Escala

pienS 07.12.2007 22:19
Ik heb de vraag ook inmiddels aan de camping gemaild.
Ben benieuwd of er antwoord komt.
Inderdaad het is de camping in l'escala.

astrid 08.12.2007 17:46
Trouwens de camping is verder erg leuk. We gaan dit jaar voor de tweede keer. De ene dag staat de camping echt vol en de volgende dag zijn er toch wel weer zo hier en daar lege plekken die nog niet weer direct bezet zijn. Wanneer je voor b.v. twee weken geboekt hebt kun je ook nog beslissen of je 1 of 2 dagen eerder weg wilt. Wij hadden vorig jaar zelf ook de eerste 3 dagen een plek vooraan op de camping die pal in de zon lag. Na een dag of 3 konden we op een andere plek in de schaduw. We hadden een tent bij ons en na overweging toch besloten om alles af te breken en opnieuw op te zetten op de andere plek.

PienS 09.12.2007 14:38
We gaan 15 dagen en hebben er heel veel zin in.
We houden je tip om evt. te verkassen zeker in ons achterhoofd!