Forum Onderwerp - meningen als je bij poort omdraait (Gesloten voor reacties)

Yvonne 06.01.2008 08:27
Wij bezoeken ongeveer 25-30 campings per jaar. Soms gebeurt het dat je bij de receptie omdraait, soms al bij de toegangs "weg" . Afgelopen jaar een keer gedaan: zeer slechte toegangsweg enorme gaten in zandpad en een, ons inziens, erg onvriendelijke ontvangst. Leuk voor anderen als ze hetzelfde meemaken. Als je omdraait mag je je mening niet plaatsen bij de meningen op dit forum (geen probleem mee) Maar wat kun je er wel mee doen? Iets voor de webmaster? Want het is niet echt leuk om naar een cp toe te rijden en er dan achter te komen dat bepaalde dingen je echt niet bevallen

Geplaatst door: monique 06.01.2008 18:28
Het is ons ook wel eens overkomen dat een camping (die we gereseveerd hadden) er op de eerste aanblik niet zo geweldig uitzag maar dat het toch bleek mee te vallen toen we er eenmaal stonden.
Ik vind het ook wel erg persoonlijk wat mensen wel en niet goed vinden en een eerste indruk is vaak een momentopname zoals hoe je behandeld word, als dat niet zo is kun je daar vast wel iets over teruvinden in de meningen van mensen die er wel gestaan hebben.

yvonne 06.01.2008 20:52
Tuurlijk, kan altijd anders lijken dan het echt is, maar een toegangsweg als deze is echt geen pretje,(nauwelijks rijdbaar met alleen een auto, geen caravan oid) de ontvangst, ach dat staat er al: ons inziens niet goed, misschien vindt een ander het geen probleem afgesnauwd te worden .
Helaas worden de meningen over maar een paar spaanse campings gegeven Dus de mening van anderen eruit halen lukt niet bij alle campings.

Geplaatst door: monique 06.01.2008 23:18
als je in je mening duidelijk zet dat het alleen gaat om de toegangsweg en /of de receptieontvangst dan is dat vast wel toegestaan denk ik, als ik de spelregels lees staat er wel dat je zelf op de camping moet zijn geweest en dat is dan toch ook zo

Geplaatst door: Rianne 17.01.2008 15:00
Je kunt hiermee 2 dingen doen:
-of je schrijft de webmaster aan met je vraag/mening (ik heb ook eens een vraag gesteld, kreeg p.o. antwoord)
-of je zet je mening neer (: niet op deze camping gestaan omdat de toegangsweg onbegaanbaar was + zeer onvriendelijke ontvangst, zoiets)
en kijkt dan of ie verwijderd wordt.

Geplaatst door: Lotte 17.01.2008 19:08
Wij moeten altijd wennen aan een camping. Als je aankomt denk je altijd van, is dit wel wat enz. Altijd even 2 dagen wennen en dan is het altijd goed.

ivonne 17.01.2008 20:28
Hebben wij ook wel eens, maar er zijn nu eenmaal uitzonderingen , wegdek verandert niet spontaan. Een slechte bui kan wel omslaan. En langer dan 5-6 dagen blijven wij nergens. vinden we niet leuk. Wij zijn echt wel het een en ander gewend, en heus niet kieskeurig met campings.