Forum Onderwerp - boeking (Gesloten voor reacties)

sro'ke 11.01.2009 19:29
We hebben de knoop doorgehakt en gaan terug naar onze camping van vorig jaar... in st pere pescador!
Heb hun net een mailtje gestuurd met de vraag als ik kan reserveren van 25 juli tot 9 aug... ideaal terug vertrekken op een zondag...

Ik ga wel een extra koelkast bijreserveren, we konden het niet bolwerken de vorige keer, ondanks een kampeerkoelkastje van onszelf!

Ikzelf zou willen fietsen bijhuren, heb dat de vorige keer hard gemist...

Enne, ik zou graag de caravan achterlaten en terugkeren zonder, omdat we het jaar erop terug naar Spanje willen gaan, er valt daar zoveel te beleven, zoveel te zien...

Ik heb echt mijn hartje verloren aan Spanje...

Belgskes 12.01.2009 16:40
Wij zijn vorig jaar ook voor onze eerste keer naar Spanje vertrokken en waren daar ook ons hartje verloren.

Wij komen toe de 6e augustus, wij hadden vorig jaar al gereserveerd op de camping zelf.

WilmaV 12.01.2009 18:35
@sroke: waarom koop je dan geen kleine koelkast ?
Dan ben je al na 1 tot 1,5 vakanties uit de aanschafkosten.
Meet wel eerst even de breedte van de caravandeur is mijn advies.
Zelf hebben wij afgelopen zomer een extra koelkast gekocht, maar omdat wij een grote bestelbus hebben, maakte de maat niet zoveel uit.
Onze vrienden hebben een speciale koelkast gekocht, die smaller is als een gewone. Zo'n smalle kan dan ook door de caravandeur en kan gewoon mee de stalling in. Ik heb ook wel mensen gezien die de koelkast door het raam naar binnen werkten.
Ze zijn er in de zomer al vanaf E 100,- in de aanbieding (bij ons op de camping kon je een koelkast huren voor E 30,- per week), dus zo'n aanschaf kan gemakkelijk uit.

wil 12.01.2009 20:06
Bij BCC een koelkast gekocht € 89,-, deze is 48 cm breed, dus net voldoende om door iedere deur te kunnen, een caravan deur is altijd 50/51 cm breed.
Deze koelkast hebben ze het hele jaar door bij de BCC, kost standaard € 119,- maar zomers ga de prijs omlaag naar € 99,- mar met een beetje babbelen en onderhandelen voor € 89,- meegekregen. Hebben 'm nu 2 jaar in gebruik, mijn achterbuurman heeft 'm ook gekocht ook dezelfde prijs betaald in 2006, en in 2008 een andere kennis ook na babbelen voor € 89.

Maar buy the way, ook wij hebben ons hart verloren aan Spanje. gaan van 11-07 tot 01-08-2009 weerom naar Blanes toe.

stefaan 17.01.2009 21:18
Ik zou ook opteren voor een koelkast aan te kopen,dit heb je idd vlug terug gewonnen.
En als jullie de caravan daar zouden laten kunnen jullie wel niet meer weg in het tussen seizoen.


Ed 22.01.2009 20:23
Wij hebben de laatste jaren een koelkast gehuurd via www.rentit.es , dit is echt een uitkomst. Het is toch altijd lastig om z'om groot ding mee te nemen en de koelkasten die zijn verhuren zijn ook net iets groter dan de 'caravan koelkasten'. Je kan bij hun ook een grote koelkast huren met vriesvak, wat je in de zomer echt wel nodig hebt.

Suzanne 05.06.2009 10:40
Hallo sro´ke,
Ik las dat je de caravan in Spanje wilde achterlaten. Er is een nieuwe stalling geopend in de buurt van Figueres (ca. 10 km. van Sant Pere Pescador). Het is een kleinschalige stalling van een Nederlandse eigenaar en ze hebben eenvoudige, goedkope plaatsen op het terrein waar ze wonen. Voor meer info: parkingcaravan@gmail.com
Groeten Suzanne