Forum Onderwerp - camping begur/la gaviota/las palmeras (Gesloten voor reacties)

yvonne 13.05.2009 15:21
Wie kan me wat meer over deze campings vertellen(bv nodig om te reserveren v.a. 10 aug, speeltuin aanwezig, grote plekken, schaduw, zwembad, campingwinkel, leuk voor tieners?), zulke zaken dus en dan graag uit eigen ervaring of direkte omgeving vernomen. Ben benieuwd...

monique 13.05.2009 17:32
ik zou eerst eens kijken of deze campings nog wel plaats hebben, vooral las palmeras zit soms al november volgeboekt voor volgende zomer.

ien 13.05.2009 18:01
Las Palmeras is een leuke redelijk kleine camping. Vorig jaar op deze camping geweest en het is goed bevallen.We zijn toen op de bonnefooi gegaan, er was nog wel plaats (1e week van juli), weliswaar op het zgn trekkersveldje, maar dat is ons heel goed bevallen. Er zijn speeltuintjes voor de kids, prima winkel met de hele dag door vers brood. Zwembad goed. Las op de site dat ze wat meer ruimte hebben gecreerd voor zonnen. Grote plaatsen van 100 m2. Schaduw voldoende. Volgens de site is er dit jaar weer meer aanplant gedaan voor nog meer schaduw. Overal watertappunten. Superschoon sanitair, wordt constant schoongemaakt. Voor tieners is er geen disco, wel een paar campings verderop. Er wordt voor een busje naar de disco gezorgd. Naar het strand is het 200 meter lopen. Je bent dan aan het begin van het strand, omdat het strand er heel breed is is de zee nog een aardig eindje verder lopen.
We gaan dit jaar weer vanaf 10 augustus. Voor de zekerheid hebben we geboekt.
Volgens mij nog te boeken zeker vanaf half augustus. Probeer maar eens een proefboeking op de site.

Geplaatst door: Anne 14.05.2009 18:32
Je meeste vragen zijn hierboven al beantwoord. Wij gaan dit jaar voor de tweede keer en vinden het een fijne camping. Ik weet niet hoe oud jouw tieners zijn, maar er zijn weinig tieners vanaf een jaar of 14, 15.
Mocht je nog speciekere vragen hebben roep je maar...

sandra 15.05.2009 09:11
ik weet niet hoe oud je tieners zijn maar die disco bij camping las dunas (fata) is vanaf 16 jaar

yvonne 18.05.2009 13:56
Bedankt voor jullie reakties, erg duidelijk en fijn. Maar op palmeras is pas plek vanaf de 13e augustus en wij komen de 10e van een andere camping vandaan dus dat is helaas geen optie meer voor ons nu. Misschien weet er nog iemand wat van de andere campings te vertellen.

monique 18.05.2009 15:56
la gaviota ligt vlak bij las palmeras alleen dichter bij het strand, wij hebben er nooit gestaan maar zijn wel eens een rondje wezen lopen om te kijken of het een leuke camping is.
toen wij er waren (hoogseizoen 2006)stonden daar niet zo veel nederlanders (dat kan zowel voor als nadeel zijn natuurlijk)
de grootte van plekken varieerde nogal .

sandra 21.05.2009 10:45
je kunt bij camping playa brava zo terecht . kijk maar eens op www.playabrava.com succes sandra

Geplaatst door: sro'ke 21.05.2009 14:13
la gaviota, deze camping is de beste camping die we ooit gedaan hebben! Wat een ideale omgeving, vriendelijke mensen, spreken Nederlands, een super klasse restaurant waar kinderen de ere-gasten zijn, een klein winkeltje waar je basis dingens kunt komen, een leuk zwambad, hele mooie plaatsen, groot, ruim, schaduwrijk, arm.. wij stonden op 211... hele nette douches, kortom.. alles is er gewoon...
Ze is niet zo groot, en er staan Nederlanders, Belgen, Spanjaarden, Italianen, Duitsers, en deze mengelmoes zorgt voor een warme sfeer...

een aanrader!