Forum Onderwerp - Wat gaan we zoal doen op de camping ? (Gesloten voor reacties)

Wil 21.05.2009 18:12
Wat gaan we zoal doen op de camping?

Wij gaan iedergeval 3 weken, en zullen het grootste deel luieren bij de caravan.

Zwemmen en zonnen rond het zwembad. ( hebben een klein kind van 17 maand bij ons dus minder gauw naar de zee toe).

De plaatselijke en regionale markten bezoeken.

Toeristje spelen in de andere steden.

Maar verder (nog)geen (grote) plannen op de voorhand in onze gedachten.

's morgens vanzelf zien hoelaat we opstaan, iedere ochtens stokbrood en/of andere broodjes , croissants halen. lunch zien we wel of we die/hoelaat we deze genieten.

's avonds geen vast tijdstip om te eten, veel skottelen, bbq-en, en heel af en toe koken ( hollandse pot).

Gezellig met de camping buurtjes omgaan, en zien wel hoe de verdere avond gaat uitvallen. Zo nu en dan de tv aan om het NL nieuws te volgen.

En wat gaan jullie allemaal doen ??

Het zelfde ?? of al veel gepland.

Ben benieuwd

Yo! 21.05.2009 19:04
Hoi Wil, ik kan me volledig bij jou opsomming aansluiten.
Enige uitzondering hierop is de tv. Die gaat met ons niet mee op vakantie.
In ider geval alvast een goede vakantie.

Geplaatst door: Tineke 21.05.2009 20:26
Hi Wil, Wat dacht je van uitslapen!!!! Lekker buiten zijn en zwemmen. We hebben een overnachting geboekt in Barcelona. We gaan 2 dagen Barcelona doen. De omgeving bekijken, dorpjes, kerken etc... Gerona, binnenland. Lekker spaans eten en spaans eten maken!! Proberen spaans te praten met de spanjaarden. Markten, shoppen, maar ook aan het strand liggen en langs het strand lopen, schelpen zoeken. Mogelijk hebben we gezellige buurtjes op de camping...dat hoeft niet perse want met ons gezin vermaken we ons ook prima.,s avonds een terrasje pikken met een sangriatje......hetzij op de camping hetzij in Blanes of elders.
Ik wens iedereen veel vakantieplezier..!!

monique 21.05.2009 23:19
uitslapen zal ze wel niet kunnen doen met een klein kind denk ik, en ik hoop niet dat ze naast mij staat hahaha

wil 22.05.2009 09:05
Nou hij slaap nu ook iedere ochtend tot half 9 .
Dus je zal er niet wakker van worden.
Vorig jaar toen was hij 5 maanden en stonden we in Blanes, en sliep hij ook lekker door, de campingbuurtjes hebben 'm toen ook niet gehoord.

Belgskes 25.05.2009 09:09
hallo
wij voegen daar nog een beetje windsurfen, vissen, snorkelen,... aan toe.
Verder geen hollandse pot voor ons (of belgische), maar op en top spaans. Beter gezegd, we doen er toch ons best voor om van de locale specialiteiten te genieten.

En van zodra we zijn geïnstalleerd rijden we naar de plaatselijke bodega om een eerste voorraadje wijn en sangria in te slaan. :-)

En tv en laptop die blijven voor die 3 weken lekker thuis.

PetraHM 26.05.2009 15:00
De dag na aankomst gaan we op zoek naar wandelkaarten (lastig in Spanje), wandelroutes, mountainbikeroutes en klimgidsjes. Daarna vullen we onze dagen met wandelen, kanoën, klimmen, fietsen. Op de meeste campings blijven we maximaal een week, dus het ritueel herhaalt zich als we op de volgende bestemming komen.

sandra 29.05.2009 18:04
ja eerst de tent op zetten en dat zwemmen en dan heerlijkrustig aan doen .horlogesverweg stoppen en genieten bbqen en zwemmen heerlijk niksen.

sro'ke 31.05.2009 12:01
God schept de dag.... en wij zien wel hoe en wat.... genieten, zonder tijdsbesef, zonder stress, geen gsm noch laptops...

gewoon een dag ter plaatse lekker lui en tot grote vreugde van de kids, en dan een andere dag een uistap, geen museumbezoek maar bezinswaaridige plaatsen bezoeken, Ook verblijven we nu in Franrkijk, we gaan zeker de trein nemen naar Gerona en Barcelona, we willen het opnieuw bezoeken!

Ik heb altijd boeken mee terwijl kids en manlief genieten van de boot, de golven en de grote kastelen die ze weer zullen maken aan 't strand...

Fietsen rond de camping, terrasjes doen, wijnboeren bezoeken, avondmarktjes...

geef toe, meer moet dat niet zijn toch heè

We zorgen ervoor dat iedereen gelukkig is, en dat is het belangrijkste!