Forum Onderwerp - camping costa brava (Gesloten voor reacties)

Thea 03.06.2009 11:37
Deze camping leek ons erg geschikt. Nu las ik bij de ANWB dat de plaatsen 25-55 m2 zijn. Klopt het dat de plaatsen daar zo klein zijn? Zijn er veel Nederlanders in juli? En heb je op deze camping veel last van mieren? Loopt de zee geleidelijk af? Is het strand in juli erg vol?
Veel vragen, maar ik hoop dat iemand ze kan beantwoorden.

Nelleke 03.06.2009 11:58
Hallo,
Als je op deze site de meningen bekijkt, is er 1 mening gegeven over camping Costa Brava en die is heel positief.
Je kan die mensen een mailtje sturen met je vragen.
Wij zijn nog nooit op die camping geweest.
Maar hij lijkt me heel leuk.
Succes ermee!!!

Geplaatst door: Kirsten 03.06.2009 12:06
Hallo,
Wij zijn in 2007 in Juli naar deze camping geweest.
Het is een hele mooie camping, echt nog een leuke familiecamping. Mensen zijn erg aardig en willen je met alles helpen.
De plaatsen op de camping zijn inderdaad niet allemaal even groot, maar wel groot genoeg voor je caravan, voortent en bijzettentje. Auto kan er dan ook nog bij. De plaatsen zijn dus zeker wel groter dan wat ANWB aangeeft! Dus daar hoeft u zich absoluut geen zorgen om te maken. Toen wij er waren, waren er veel Nederlanders op de camping. Het is niet zo dat het een Nederlandse enclave is, er komen ook andere nationaliteiten (vooral ook nog Spanjaarden en Fransen).
Wij kwamen op de bonnefooi terecht op deze camping (volgens mij kun je voor campingplaatsen ook niet reserveren, weet niet zeker) en hadden gelijk een mooi plaatsje.
Het strand is 5/10 min lopen en is erg mooi, in hoogseizoen is het strand aardig druk, maar altijd plaats (het is geen mierennest).
Deze camping is dus echt een aanrader, zeker als je met wat kleinere kinderen gaat.
Het is een overzichtelijke en gezellige camping, niet zo'n camping als de meeste campings in Spanje (groot en massaal).
Gewoon er naar toe gaan en ik weet zeker dat het een erg leuke vakantie wordt.

suzanne 04.06.2009 17:46
Er is een nieuwe caravanstalling geopend in het noorden van de costa Brava. Nederlandse eigenaar en eenvoudige goedkope stallingsplaatsen. Er zijn nog plaatsen vrij.

thea 05.06.2009 20:55
Hoi Suzanne,

Heb je wat meer informatie over de caravanstalling? Waar is het precies? Is het overdekt? Wat kost het?