Forum Onderwerp - Caravanstalling (Gesloten voor reacties)

Jacky 06.06.2009 14:08
Hola,

Ik heb al jaren mijn caravan gestald in een stalling aan de costa brava, en ik ben er dit jaar achtergekomen, dat in de stalling waar ik stond er een heleboel dakraampjes vernieuwd werden, en dat de mensen de rekening achteraf kregen.
Dit was ook bij ons gebeurd, aanleiding ben ik naar andere stallingen gaan kijken.
Waar wij stonden zeiden de klanten dat het Nederlandse eigenaren waren, dat is dus ook niet zo.
Kortom ik heb nu een stallig gevonden die mij bijna 150 euro per jaar scheelt en die wel van nederlanders is.
Nou ik koop voor die 150 euro aardig wat sangria en maak het lekker gezellig!!
Wie ik kan helpen om adressen door te geven?
Mail me gerust.
Vriendelijke groetjes en oh ja prettige vakantie voor allemaal, wij gaan over 3 weken!

Geplaatst door: Thea 06.06.2009 21:33
Hoi Jacky,
Kan je mij vertellen welke caravanstalling het is die dakraampjes vernieuwt. Wij willen nl. ook in de Costa Brava onze caravan stallen, maar zijn wel voorzichtig omdat we meer rare verhalen gehoord hebben. Waar stal je de caravan nu?

Geplaatst door: Ria 06.06.2009 23:12
Inderdaad altijd opletten waar je de caravan stalt.
Wij hadden 2 jaar geleden ook de caravan laten staan. Het jaar erop dachten wij lekker makkelijk met reizen, we pakken de caravan daar en hoeven nog maar 10 km te rijden naar de camping.
Het viel dus erg tegen, wij hadden een afspraak gemaakt om de caravan op te halen op een bepaalde tijd. Wij waren netjes op tijd, maar onze caravan stond niet klaar?!
Opzich niet erg, maar de caravan konden ze ook niet meer vinden.
Wat bleek onze caravan was zomaar zonder toestemming van ons naar een andere caravanstalling in de buurt gebracht en onze caravan heeft dus het hele jaar buiten gestald gestaan, terwijl wij toch echt betaald hebben voor een overdektestalling.
Bij aankomst bij de andere stalling zagen wij hoe er met de caravans werd omgegaan (gewoon of het maar niets is, veel caravans zullen daar echt schade oplopen). Wij willen even onze caravan in, zien wij overal muizenkeutels liggen, dus blijkbaar hebben er ook muizen ingezeten in de caravan. Alles moest dus schoongemaakt worden.
Dit was dus slecht begin van de vakantie. Wij stallen onze caravan dus ook nooit meer in het buitenland en gaan er gewoon lekker mee op pad.
Ook voor onderweg is een caravan erg handig, vooral met overachten en het rijden met caravan vind mijn man ook totaal niet erg. Wij gaan dus gewoon lekker met de caravan heen en weer, prima te doen!!

Jacky 07.06.2009 00:01
Ik ben veel te impulsief met reageren, mijn bedoeling is niet om mensen te benadelen, en heb dus gevraagd aan de redaktie of hun mijn 2e reactie eraf willen halen, ik wil niet dat de mensen van de stalling hiervoor worden aangekeken voor een reactie die ik geplaatst heb.
Mijn bedoeling was en is zuiver mensen te waarschuwen dat ze teveel betalen en kan ook nog zijn nadelen hebben.

Yo! 07.06.2009 12:27
Nou, das lekker om dit te lezen. Wij hebben afgelopen zomer voor het eerst onze caravan in Spanje gestald. En wel bij Caravan Inn. Ben zeer benieuwd hoe wij onze caravan komende zomer aantreffen. Heb deze stalling gekozen op aanraden van een collega van mij. Staat daar al jaren zonder problemen. Maar als ik dit zo lees wordt ik niet echt blij zeg maar. Zijn er nog meer mensen die slechte ervaringen hebben met deze stalling of zijn er juist mensen die goede ervaringen hebben met deze stalling.

Geplaatst door: Elke 07.06.2009 13:14
Wij vinden het stallen in buitenland sowieso niets, je bent ook altijd verplicht om daar ergens in de buurt een camping te zoeken, terwijl wij tenminste altijd wel naar een andere camping willen gaan. Ook vind ik het zelf nog lastig ook, je kunt de caravan niet even van te voren schoonmaken en inpakken, alles moet je nog bij aankomst doen.
Wij hadden 4 jaar geleden onze caravan een keer gestald in Kroatie en ook zeer slechte ervaringen. Er wordt inderdaad met caravans omgegaan of het niets waard is. Onze caravan waren de lampjes aan de zijkant eraf gereden.
Verder was er gelukkig geen beschadiging, maar voor zelfde geld wel. Wij stallen een caravan dus ook niet meer in het buitenland, wij vinden het zelfs lastiger!
Dan maar een stukje met de caravan rijden, vinden wij absoluut niet erg en onderweg lekker overnachten wanneer je wilt.

Geplaatst door: Henny 07.06.2009 14:07
Het enige wat ik kan zeggen, wij hebben ook de caravan gestald in Spanje, en heb toen prijzen vergeleken, waarvan voorgenoemde stalling 1 van de duurdere was.
Sta nu zelf bij Pals en geen één probleem.
En over campings,nou er zijn er heel veel hoor als je die allemaal wilt kennen ben je jaren bezig.
Ikzelf ga helemaal voor de Costa Brava!

Jacky 17.06.2009 10:14
Jammer dat de redaktie niet op mijn mails hebben gereageerd!!!
Ik heb in meerdere mailen gevraagd om mijn mail met namen eraf te halen, dit om niemand te duperen!
Vriendelijk bedankt.

monique 17.06.2009 18:26
ik zie je 2e reactie niet meer hoor, of kijk ik er overheen?

Jacky 24.06.2009 18:03
Nee ze hebben hem uiteindelijk toch weg gehaald pfff gelukkig, beter laat dan nooit!

Yo! 02.09.2009 12:58
Nou, dit jaar dus de caravan opgepikt bij Caravan Inn. Ons onderweg afgevraagd of er iets van die verhalen (hier op de site)waar zou zijn en hoe onze caravan eruit zou zien. Nou ik kan alleen maar zeggen dat het allemaal goed geregeld was.
Caravann stond gewoon netjes klaar. Caravan was gewassen en alles (pootjes e.d.) in het vet gezet. Kan dus alleen zeggen dat het in orde was. Hebben de caravan wel weer mee naar huis genomen, omdat we dit jaar toch wel heel veel mooie weekenden hebben gehad. En ja als je caravan dan in Spanje staat wordt het moeilijk kamperen.

Geplaatst door: Car2 02.09.2009 20:23
Ik zag regelmatig dat een caravan op de camping werd gebracht door Caravan Inn. Later op de dag arriveerden dan de kampeerders. Ik had niet het idee dat dit niet goed geregeld/verzorgd werd.
Caravans werden netjes op de plek gezet.
Wat betreft muizen: bij gebrek aan beter voedsel kunnen muizen ook papier of zelfs zeep en lijm eten. Laat dus geen zeep achter in de caravan, om het "frisse luchtje".

Geplaatst door: Rianne 03.09.2009 10:46
Jacky, geef even de omgeving voor de stalling door. Het scheelt natuurlijk of de stalling bij de baai van Rosas, de Costa Brava of in de buurt van Barcelona ligt.

Geplaatst door: Car2 03.09.2009 18:24
Ik denk dat Jacky het over deze stalling heeft, zie poster Suzanne:
http://www.spanje-camping.nl/forum/topic.asp?ID=933&p=1

Jacky 11.09.2009 00:19
Hallo beste mensen,

Je hebt heel veel goede stallingen in Spanje, het is alleen opletten waar.
Bij de Avro is er zelfs een programma over geweest.
Wij hebben deze laatste vakantie besloten de caravan in een overdekte stalling te plaatsen, dat is vlakbij Estartit.
Dit omdat ik het risico te groot vind qua hagel.
Hij stond bij de andere stalling buiten, omdat deze mensen niet over een binnenstalling beschikken ( ik geloof dat ze daarmee bezig zijn)
Iedergeval de prijs die ik betaal is goed en beter dan zovele, ook heb ik het transport erbij in.
We gaan altijd naar St Pere Pescador.
Bovendien heeft de eigenaar gratis voor wat onderhoud gezorgd.
Ook zit het wassen erbij in.
Hoe ik achter deze stalling kom, dat is omdat ikzelf in Spanje woon.
Maar trouw blijf aan mijn campings aan de costa brava!!
Vandaar mijn aanbod om landgenoten te helpen.

Geplaatst door: Jos 11.09.2009 16:12
Wij gaan al 8 jaar naar dezelfde camping in Spanje, maar nemen altijd onze caravan weer mee terug. Je wilt toch je eigen spulletjes wassen. Ook de caravan moet van binnen schoon zijn.
In het buitenland staan ze meestal ook niet goed gestald.
Tijdens rit kunnen wij ook zo overnachten. Met een caravan rijden is verder ook totaal geen probleem.

Geplaatst door: ® wil 23.11.2009 00:08
Ik zie al jaren de vele stallingen in Spanje, maar hoor ook zoveel verschillende dingen kwa prijzen.
Bij de ene stalling betaal je rond de € 600,- p/jaar, terwijl er ook andere zijn waarbij je de helft hiervan betaald, hoe kan je aan de bitenkant zien wat de kosten hiervan zijn .
Op internet kan ik hier niets over terug vinden.

Suzanne 23.11.2009 17:34
Wil, als je me een mailtje stuurt, dan stuur ik je alle informatie toe over mijn caravanstalling aan de Costa Brava. Alle prijzen, diensten en andere servicemogelijkheden staan omschreven. Mijn mailadres is parkingcaravan@gmail.com
Ik hoop een berichtje van je te ontvangen! Groeten, Suzanne