Forum Onderwerp - Kinderhekjes?? (Gesloten voor reacties)

christa 02.07.2009 14:11
Regelmatig zie ik op de campings kunsstofhekwerk staan met een oppervlakte van ongeveer 2 mtr bij 2 mtr ongeveer, dit zijn allemaal kunststof hekwerkdelen die je aan elkaar kunt klikken en/of opvouwen.
Deze zoek ik voor ons kind van anderhalf om hem daar binnen te laten spelen.
Want als ik de gehele dag op hem moet letten wanneer ik bij de caravan ben dan heb ik ook werkelijk geen seconden rust meer, meneertje loop gerust lekker weg en is een allemans vriend dus gaat bij jan en alleman op bezoek.
Natuurlijk zeggen jullie dan maar dan moet je ook opletten wanneer hij hierin zit, natuurlijk dat klopt ook, maar het is wel een stuk veilger en rustiger voor ons.

Wie weet wat ik bedoel, en wie weet waar ik deze kan kopen ??
En nee we nemen geen box mee dat is veel te klein voor hem ( dat kreeg ik al te horen van iemand ) het gaat mij puur om deze kunststof afrastering in de vorm van een hekwerk.


Geplaatst door: Tineke 03.07.2009 23:14
Christa, ik weet niet waar de kinderhekjes te koop zijn. maar maak je je niet teveel zorgen? Onze 2 dochters zijn vanaf baby al mee geweest kamperen. Ze sliepen altijd nog in de middag en dan hadden wij onze handen vrij om te lezen, of even iets anders te doen. Onze ervaring is juist dat de kleintjes van 1/1/2 jaar zoveel ruimte hebben op de camping die ook veilig is. Ja ze lopen het pad op en ja ze lopen op die leeftijd ook bij iedereen aan. De mensen die aan een zelfde veld of 'straatje'staan weten al heel gauw welk kind bij welke tent/caravan hoort. Zij (en wij) maakten ook nooit bezwaar tegen en bezoekje van zo,n kleintje.Onze kinderen kwamen al op jonge leeftijd op deze wijze in contact met andere kinderen die het altijd wel leuk vonden om met zo,n kleintje te spelen.Ik ben het met je eens dat je een kind niet uit het oog kan verliezen maar de aandacht en controle op een kampeerplek stelde ons ook wel weer gerust.

monique 04.07.2009 00:04
mischien bedoel je zoiets : http://www.kinderhekjes.nl/ ?