Forum Onderwerp - vrij uit (Gesloten voor reacties)

goedele 07.07.2009 22:34
Iemand van jullie ervaring bij het boeken van een vakantie via de website van Vrij Uit ?

Geplaatst door: Tineke 08.07.2009 12:06
Ik heb verschillende malen een vakantie via vrij uit geboekt. Weliswaar niet naar Spanje. Ik heb daar geen opmerkingen over behalve dat ales altijd vlgs afspraak is gegaan. Kortom dus geen klachten.
Dacht je aan iets speciefieks?

Jolanda 08.07.2009 12:11
Hoi,
Wij hebben voorheen meerdere malen via Vrijuit geboekt (Frankrijk) als we dezelfde grote kampeerplaats hadden kunnen boeken via Vrijuit (hebben alleen de kleine plekken in hun mogelijkheden) dan had ik gewoon weer via hen geboekt. Gaat altijd prima, goed verzorgd.
Groetjes,

Geplaatst door: Maaike 08.07.2009 12:20
Wij hebben verschillende keren geboekt bij Vrij uit en kregen altijd hele mooie grote plaatsen en het liep altijd prima!
Alleen wij hebben 1 keer meegemaakt dat je via Vrij uit moest bij betalen voor een bijzettentje en via de camping zelf hoefde dat niet.
Verder prima organisatie.

monique 08.07.2009 13:05
wel eens een camping geboekt via vrij uit maar ik dacht via de telefoon en niet via de website, is al een paar jaar geleden dus weet niet niet of dat nog kan, alles was trouwens prima geregeld en geen klachten gehad.

goedele 08.07.2009 16:57
Bedankt voor de reacties ! We willen dit jaar voor het eerst naar Spanje (met stop rond Carcassonne: de dochters zijn weg van het spel en willen de stad eens in 't echt zien...) Mijn Spaans is écht slecht en de aanbiedingen van Vrij Uit zagen er aanlokkelijk uit...

Maar mss doe ik het toch weer op de ouderwetse manier; een 5-tal campings op voorhand zoeken en rijden maar.

We zien wel... Nog een dag of 10 de tijd, dus dat zal wel lukken !

dick 08.07.2009 19:28
Wij hebben ca 7 jaar terug via VrijUit op camping Interpals geboekt. En alles was keurig in orde. De praktijk leert echter dat Interpals altijd wel een plekje heeft. Wel was boeken via VrijUit toen, vroeg in het seizoen, goedkoper.

Geplaatst door: bibi 10.07.2009 17:52
Goedele, Heeft vrijuit aanbiedingen voor spanje? Ik heb mijn eigen rot gezocht en gebeld maar alles vol of voor een paar dagen.