Forum Onderwerp - Aankomend weekend naar Spanje, nog een leuke camping? (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Petra 08.07.2009 19:32
Wij dachten dit jaar we gaan gewoon een keer naar een camping in Nederland en in eigen land kamperen voor 2 weken. Wij zijn afgelopen vrijdag al gegaan en zijn vandaag alweer terug. Met dit weer kamperen is helemaal niets. We stonden op een super camping, maar met dit weer kun je niets, erg irritant!
Wij zijn dus vandaag al terug gekomen na een natte week, verschrikkelijk dit weer. Voor mij dus nooit meer naar Nederland in de zomervakantie.
Omdat wij nog dik 2 weken vakantie hebben willen wij toch gewoon naar Spanje of Frankrijk vertrekken. Wij willen dan zondag gaan vertrekken en komen dan maandag aan en 1.5/2 weken blijven.
Wie weet een leuke camping waar je terecht kunt zonder te reserveren? Het mag ook in Frankrijk zijn, want we kunnen niet heel lang op vakantie.
Wij zoeken een leuke camping met goed sanitair. Wat er verder te doen is op de camping of hoe groot/klein de camping is maakt niet zoveel uit. Onze kinderen zijn 8 en 11 jaar oud, als er voor hen wat leeftijdsgenootjes zijn zal erg leuk zijn. Verder willen wij nu alleenmaar goed weer. Ik hoop dat jullie nog een leuke camping weten.

Laura 08.07.2009 19:56
Wij vertrekken zondag naar camping Playa Brava in Pals, Spanje. Wij hebben wel geboekt maar volgens mij is er altijd nog wel een plekje, het is nog vrij vroeg in het seizoen. Wij hebben 3 jongens van (net) 9, 11 en 14 jaar..... Natuurlijk hopen wij ook op goed weer!!! Momenteel is het daar ook iets minder maar dat schijnt in het weekend weer op te knappen.... Succes en fijne vakantie!!

Geplaatst door: thea 08.07.2009 22:02
Wij vertrekken zondag naar camping Costa Brava in Sant Antoni Calogne. Wij kennen de camping niet persoonlijk maar lees er goede berichten over. Deze camping kan je niet reserveren, dus ik ga er vanuit dat er a.s. maandag nog wel plek is. Onze dochters zijn 9 en 14

Geplaatst door: Petra 08.07.2009 22:20
Oke bedankt voor de tips.
Ik heb net even snel gekeken en camping Costa brava lijkt mij een perfecte camping, niet zo groot en hopelijk mooi weer.
Wij kunnen er dan bijna 2 weken blijven.
Zouden jullie dat hele stuk rijden met caravan voor kleine 2 weken vakantie?
Zelf zou ik dat absoluut niet erg vinden, want wil zsm. mooi weer hebben. Overigens met reizen erbij zijn we 2 weken en 2 dagen op vakantie en dat is eigenlijk dan ook wel lang zat.
Wij kijken nog even verder wat wij doen en wie weet komen wij elkaar nog tegen Thea of laura. Gelukkig staat de caravan nog ingepakt dus hebben wij nog even tijd om goed te kijken wat we nou doen en om ons even goed voor te bereiden, het wordt nu natuurlijk wel een heel andere vakantie.

Frans.M 08.07.2009 22:50
Wij zijn pas terug uit Spanje (4 weken camping Playa Brava) en ik denk dat er plaats zat is op de camping.
In het voorseizoen kon je een kanonskogel afschieten in Spanje zonder iemand te raken zo stil was het, ook op de camping.
Dus denk ik dat de resessie behoorlijk invloed heeft op de vele campings.

Hele fijne vakantie

Geplaatst door: Richard 08.07.2009 23:23
Wij zijn vandaag terug gekomen van camping Playa brava. In het begin inderdaad lekker rustig op de camping, wat ik juist wel fijn vond. Maar afgelopen weekend werd het stuk drukker op de camping, dan kun je toch wel merken dat het hoogseizoen is!! Komen nu steeds meer mensen.

PetraHM 09.07.2009 10:43
Ik vind Spanje voor 1,5-2 weken ook wel erg ver. Ik zou 't bij Frankrijk houden. Is dit een idee?
Camping le Pradeau/les Gorges de l'Allier in Langeac. Is nog geen 1000km vanaf Utrecht. Kijk even bij Camping-Frankrijk.

sandra 10.07.2009 15:10
hallo frans en richard
hoe was het strand bij camping playa brava wij zijn daar in mei langs gereden en toen was het 1 meter verschil in hoogte voor ik bij het water van de zee kon.is dat nu weer vlak getrokken? en hoe gaat het met de slagbomen krijg je een pasje of zo het is het eerste jaar dat ze er staan.zijn er nog dingen waar wij naar toe moeten om te bezichtigen dan laat het maar weten .
groetjes sandra

Geplaatst door: bibi 10.07.2009 17:40
Hier nog een tip. En deze heeft nog plaats.http://www.euro-camping.com/index.php. Dichtbij strand en een leuk dorp.

Geplaatst door: sandra 11.07.2009 22:13
nee hoor ook voor 2 weken rij je gewoon naar spanje . ga lekker naar playa brava in pals heelgezellig en supper schoon. succes en nog een fijne vakantie.

Geplaatst door: bibi 13.07.2009 11:05
Petra reageer als je terug bent nog even ben benieuwd wat het uiteindelijk is geworden en of je het waard vond met de vankantie dagen die je nog had.

Frans.M 13.07.2009 23:52
Beste San,

Over het strand, er is nog wel hoogte verschil in de periode dat wij er waren, maar een meter is overdreven.
Over de slagbomen,
Dit is een heel mooi systeem, een camera leest je kenteken en de slagboom gaat direct open.
Over de omgeving,
ach Barcelona zeer mooi, maar wij gaan voor onze rust en gaan wel eens door de een berg gebied.
Een hele fijne vakantie

Frans.M

Marcel 14.07.2009 14:06
Cypsela in Pals
Wij gaan voor de 2 keer ,de kinderen 8-13 en 15 wilde graag terug .
Fijne Camping