Forum Onderwerp - Camping La Siesta (Calella de Palafrugell) (Gesloten voor reacties)

Yo! 03.09.2009 19:36
Wie kan mij informatie verstreken over deze camping. En dan in het bijzonder de geluidsoverlast van een "buiten disco". Ik heb namelijk gehoord dat het twee dagen in de week flink tekeer gaat, alsof de boxen in je tent of caravan staan. Hierbij hoorde ik dat het op een van deze twee dagen harde tecno house was. Wie heeft hier info over en over de de camping in het algemeen.

Geplaatst door: Yo! 13.09.2009 10:22
Weet niemand op dit forum hier iets over??

dick 13.09.2009 11:30
Hallo, wij hebben niet op deze camping gestaan domweg omdat de camping vaak in oktober al voor het hoogseizoen jaar daarop vol is gereserveerd.
De camping ligt prachtig op de rand van Callela (de Palafrugell) Costa Brava en vlak bij zee. Het dorpje en stranden zijn schilderachtig mooi.De omgeving is wat rumoerig. Zie meningen op dit forum bij snelzoeken.
http://www.spanje-camping.nl/Meningen.asp?CampingID=55

Eessie 15.01.2010 13:27
Wij gaan misschien ook naar deze camping maar twijfelen. We hebben een eigen caravan met bijzettentjes voor de kinderen (10 - 12 jaar).
De reakties zijn zo verschillend. Het gemiddelde cijfer is wel hoog, maar de negatieve punten zijn wel essentieel en worden niet eenduidig gegeven.

Dus zijn wij benieuwd of de disco buiten de camping echt je nachtrust verpest of goed hoorbaar is ? Is het elke dag of alleen in het weekend ?

Hoe klein zijn de plaatsen ? Vergelijkbaar met Italie?
Graag hadden we vooraan de camping gestaan (TresPin of Xalos), maar helaas al volgeboekt.
We kunnen in het gebied Tramuntana terecht, moeten ze daar echt via jouw plek naar bv. de waterkraan ? Het lijkt zo achteraf en volgens mij 'dichter' in buurt van de openlucht disco. Is het een klim er te komen?

Alle extra info is welkom :-)