Forum Onderwerp - Caravanstalling Blanes (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: ® Willem 06.09.2009 11:45
Alle jaren gaan wij met onze caravannaar Spanje toe, en nemen de caravan ieder jaar mee terug, maar dez is nu op een leeftijd ( 5 jaar ) en daarom hebben we besloten om volgend jaar de caravanin Spanje achter te laten in een stalling in Blanes.
Maar nu hebben we afgelopen zomer zoveel verschil gehoord in de prijzen en voorwaarden.
Volgens de ene zal onze caravan stallen daar ongeveer € 700,- gaan kosten, en andere zeggen dat dit de helft hiervan gaat kosten dus € 350 tot € 400,- wie heb ervaring met stallingen in of bij Blanes, ik zoek uiteraard niet een al te dure stalling, maar er moet wel een beetje fatsoenlijk met de caravan omgegaan worden.

Wie heeft ervoor mij adressen en/of prijzen evt. internetsite's of iets dergelijks.


Suzanne 06.09.2009 14:06
Hoi Willem,

Ik heb een caravanstalling in het noorden van Spanje (20km over de Franse grens) vlak bij afslag 3 van de tolweg AP7. Ik ben Nederlandse en ik heb een kleine stalling waar een persoonlijk contact met de caravaneigenaren voorop staat. Je schreef dat je een stalling in de buurt van Blanes zoekt, maar je kunt de caravan ook net over de grens stallen (je komt er toch voorbij!!). Veel mensen die zuidelijker in Spanje op vakantie gaan, stallen toch de caravan bij ons omdat ze dan niet gebonden zijn aan een kustplaats en mochten ze besluiten het volgende jaar een andere stek in Spanje te zoeken, hoeven ze niet eerst helemaal de caravan op te halen. Bij afslag 3 van de snelweg af en de caravan oppikken is een ommetje van 10 minuten! Voor meer informatie over mijn stalling, kun je me een mailtje sturen naar parkingcaravan@gmail.com of je kunt me bellen: 0034 610 353 873. Groeten, Suzanne

tirtsa 02.10.2009 21:57
hallo Suzanne, ik heb je gemailt maar krijg geen reactie! heb je voor ons meer info over je stalling?

Geplaatst door: ® Willem 11.10.2009 15:24
Ik had eerder deze oproep gezet, en tot mijn grote verbazing heb ik eigenlijk weinig reactie's gekregen. Ik waardeer die ene reactie wel, maar wij hebben besloten de komende jaren op de camping in Blanes te blijven, en daarom toch een stalling in Blanes of directe omgeving, ik heb echt geen zin meer in de caravan aan te haken en vervolgens weer een heel eind te gaan rijden, zelfs al is het maar en 50/60 km, nee ik wil gewoon een stalling waar ik gaat kamperen en dat deze bij aankomst er al staat, en dat deze bij vertek opgehaald word.
En omdat ik inmiddel in Blanes en rondom veel caravanstallingen heb gezien, vraag ik alleen informatie over stallingen rondom en/of in Blanes.

Moet toch niet zo moeilijk zijn gelet op het feit dat daar zoveel stallingen zijn en dat er hier ook heel veel Nederlanders heen gaan.

gowan 26.10.2009 09:40
hoi wij betalen vr de staling bij een private eigendom voor 0.60 per dag er zijn ook 8 of 9 staanplaatsen van 12op10 niet duur hoor ! het is daar klein gezelig en de sanitair is netjes wat goef een mens nog meer ? ik heb enkel hun mailadres godderisvanthournout@gmail.com

Geplaatst door: Willem 30.10.2009 00:28
Gowan...
Ik begrijp even niet wat jij bedoel met jou antwoord.
Ik zoek gewoon een stalling voor onze caravan in Blanes of directe omgeving.

Heeft er werkelijk niemand tips voor mij.

Sander 12.11.2009 15:12
Hallo Willem,

Als je wilt kun je me mailen, ik heb aardig wat adressen en ligt eraan wat je zoekt, en als het er niet bij zit dan zoeken we het gewoon voor je.
Groetjes Sander.
caravanspain@gmail.com